آموزش اینستاگرام راه اندازی 2020-08-22

آموزش ساده اینستاگرام آموزش آسان اینستاگرام و راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی

با همکاری می‌توانید حساب‌های یکدیگر را تبلیغ، محتوای جذاب ایجاد و برند خود را به مخاطبان معرفی کنید. صفحه برند شما فرصتی برای شماست تا خود را به دنیای اینستا معرفی کنید و ترافیک سایت خود را جذب کنید. برای تکمیل صفحه برند، به یک نام کاربری مارک، بیوگرافی کامل، تصویر نمایه و زیرنویس برای تصاویر خود نیاز دارید. همچنین باید گزینه‌های مهم تماس مانند «تماس»، «ایمیل» و «جهت‌ها» را اضافه کنید. این ها به صورت دکمه‌های قابل کلیک در نمایه شما نشان داده می‌شوند. راه اندازی پیج اینستاگرام، خیلی بیشتر از به نمایش گذاشتن عکس‌ها و ویدیوها است.

اولین قدم برای راه‌اندازی کسب‌وکار در اینستاگرام، ایجاد یک حساب تجاری است. حساب‌های تجاری به شما امکان دسترسی به ابزارهای حرفه‌ای مانند اینسایتس (Insights) و تبلیغات را می‌دهند که می‌توانند برای رشد کسب‌وکار شما بسیار مفید باشند. برای ایجاد یک حساب تجاری، ابتدا باید یک حساب شخصی بسازید و سپس آن را به حالت تجاری تغییر دهید. در حساب تجاری، می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته‌ای مثل دکمه تماس، نمایش آدرس و تحلیل رفتار مخاطبان استفاده کنید. میتوانید در این قسمت، استوری هایی که میخواهید را نگه دارید تا دیگر کاربران نیز که به تازگی به شما پیوستند بتوانند مشاهده کنند.

افکت ها را میتوانید از بخش استوری روی محتوا های خود اعمال کنید. با استفاده از ابزار تجزیه و تحلیل هشتگ Sprout Social، شما به راحتی می‌توانید در مورد کلمات کلیدی خود و هشتگ‌های مورداستفاده در اینستاگرام اطلاعات مفیدی به دست آورید. بنابراین می‌توانید دیدگاه‌ها و نظرات مردم درباره نام تجاری خود را به خوبی درک کنید، نتایج خود را تجزیه و تحلیل کرده و یا هشتگ‌ها را با هم مقایسه کنید تا ببینید کدام یک بهتر عمل می‌کند. اگر کاربران هنگام راه اندازی اینستاگرام با ایمیل با این مشکل مواجه شده باشند، باید برای رفع مشکل مراحل توضیح داده شده در این بخش را انجام بدهند. ابتدا باید مطمئن شد که آدرس ایمیل به درستی وارد شده و سپس بخش تبلیغات و اسپم ایمیل را نیز بررسی کرد. گاهی اوقات هم به دلیل ضعیف بودن اینترنت، کد تایید برای کاربران ارسال نمی شود.

با بررسی و تحلیل رقبا، می‌توانید نحوه تغییر مخاطبان خود را با دیگران مقایسه کنید. بررسی نقاط قوت و ضعف رقبا می‌تواند به شما در انتخاب بهترین استراتژی کمک کند. برخی از حساب‌ها ممکن است گزینه “تغییر به حساب تجاری” را از این منو ببینند.

برای صاحبان مشاغل و کسب و کار این قابلیت ها بسیار کاربردی و جالب است. کاربران نیز میتوانند از این قابلیت ها برای جذاب تر شدن استوری هایشان و جذب مخاطب استفاده کنند. نحوه کار با ابزار ها، بسیار راحت است و به راحتی از آن ها میتوانید استفاده کنید. همینطور برای سرگرم شدن مخاطب میتوانید از افکت ها استفاده کنید. افکت های بسیار متنوعی در اینستاگرام وجود دارد که شما میتوانید به راحتی از آنها به نفع خود و پیج خود استفاده کنید و مخاطب را جذب خود و صفحه خود کنید. علاوه بر سرگرم شدن مخاطب شما میتوانید برای زیبا تر شدن استوری های خود از آن ها استفاده کنید.

در ابتدا باید وارد اکانت اینستاگرام که از قبل ساخته شده است شد و در بخش تنظیمات یا Settings گزینه Account را انتخاب کرد. مطلب راهنمای کار با اینستا برای افراد مبتدی و آموزش اینستاگرام برای مبتدی ها چقدر برای شما مفید واقع شد؟ سوالات و نظرات خود را می‌توانید در پایین همین بخش و در قسمت نظرات بیان کنید. پس از ساختن حساب کاربری، نوبت به آموزش استفاده از اینستاگرام به زبان ساده می‌رسد. در ادامه قصد داریم بخش‌های مختلف این شبکه اجتماعی و نحوه کار با آن‌ها را توضیح دهیم. اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی است و این روزها به عنوان رسانه اینترنتی شماره یک جهان در زمینه به اشتراک‌گذاری تصاویر شناخته می‌شود و روزبه‌روز هم به گستره محبوبیت آن افزوده می‌شود.

یکی از راه ها در خصوص بهبود کسب و کار اینستاگرام استفاده از هشتگ می باشد که می تواند در اکسپلور اینستاگرام پیج ما را بالا ببرد، حتی تگ نیز از عواملی است که دقیقا آن را بررسی کردیم. پس اگر شما می خواهید کسب و کارتان را بهبود بخشید از دنیای اینستاگرام استفاده کنید. در انتهای مایلم آموزشی را به شما معرفی کنم که به کمک آن میتوانید با نرم افزار پاورپوینت برای پیج های اینستاگرامی محتواهای جذاب و کاربر پسندی را تولید کنید. در صورت تمایل برای دریافت این آموزش میتوانید به فرادرس مراجعه کنید.

با اجرای گام به گام راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر می‌توانید درآمد قابل توجهی در پیج خود به دست آورید. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ کسب‌وکارها می‌توانند جلسات پرسش و پاسخ، مصاحبه، نمایش محصولات، آموزش‌ها و به اشتراک گذاشتن بینش‌های صنعت را در جلسات لایو اینستاگرام برگزار کنند. این نوع تعامل بی‌درنگ به دنبال کنندگان این امکان را می‌دهد که سؤال بپرسند، بازخورد ارائه دهند و احساس کنند بیشتر با برند ارتباط دارند. با پرداختن به علایق و نگرانی های مخاطبان خود، می توانید اعتماد و وفاداری ایجاد کنید که به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش فالوورها شود. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار میباشد که در آن کاربران قادرند عکس و ویدئو های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

به دلیل پرطرفدار بودن این شبکه اجتماعی عظیم کسب و کارها به فکر راه اندازی پیج بیزینسی و فروشگاه آنلاین افتادند. اما مسلما برای ورود به هر زمینه کاری باید آموزش و مهارت درست آن را یاد بگیریم. بنابراین در این صفحه از آموزش اینستاگرام حرفه ای ، به شما عزیزان این مهارت را معرفی میکنیم تا بتوانید در جهت رشد کسب و کار خود از آن استفاده کنید. پس از انجام این مراحل، حساب کاربری اینستاگرام پرایوت یا شخصی شده است. در این صورت تنها افرادی که فرد را دنبال می کنند اجازه دسترسی به پست ها را خواهند داشت. کاربران باید در نظر داشته باشند که تمامی افراد همچنان می توانند بیو شخصی و عکس پروفایل آن ها را مشاهده کنند.

برچسب های نمایش داده در بایو پیج کاری اینستاگرام سرفصل های متفاوتی با تمرکز بر مشاغل را شامل میشوند. به طور مثال شما میتوانید از دسته بندی های این اکانت تبلیغات، رستوران، خرید و فروش و … را انتخاب کنید. بنابراین بسیاری از کسب و کارهای شما در اینستاگرام را میتوان در دسته حساب‌های کاری قرار داد.

برای افزودن بیش از یک عکس به پست خود، روی Select Multiple بزنید. حالا در بخش Recents، عکس/عکس‌ها یا ویدیو/ویدیوهای مدنظرتان را انتخاب کنید. برای تعویض رمز عبور اکانت اینستاگرام خود باید به بخش Edit profile بروید.

می‌توانید یک فیلتر برای عکس انتخاب کنید و سپس روی Next ضربه بزنید. می‌توانید از روش‌های زیر برای تعامل با حساب‌های اینستاگرامی که دنبال می‌کنید استفاده کنید. برای افزودن عکس پروفایل خود، روی Add a Photo بزنید یا برای رد شدن از این مرحله، Skip را انتخاب کنید. اینستاگرام کد تایید را از طریق ایمیل یا پیامک ارسال می‌کند. برای آنکه بتوانید تولیدمحتوایی منحصربه فرد تولید کنید که مخاطب را به خود جذب کند نیازمند این است که نکاتی را بدانید. لذت یادگیری با تماشای دوره های آموزش آنلاین در هر زمان و هر مکان دو چندان می شود.

محتوای با کیفیت نه‌تنها مخاطبان را جلب می‌کند بلکه  باعث برقراری ارتباط نزدیک‌تری می‌شود. برای این منظور، باید محتوای متنوع و جذابی ارائه دهید که به نیازها و علاقه‌های مخاطبان شما پاسخ دهد. تصاویر و ویدئوهای با کیفیت و جذابی ایجاد کنید که استانداردهای اینستاگرام را رعایت کنند.

برای آشنایی با گذاشتن لایو در اینستا، می‌توانید به این مطلب بروید. جالب است بدانید هشتگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین روش‌هایی است که می‌تواند کمک کند تا پست‌های شما توسط افراد بیشتری دیده شود. برای آشنایی بیشتر با هشتگ و تاریخچه آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

با استفاده از این گزینه می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به حساب تجاری تبدیل کنید. با کلیک بر روی این گزینه می‌توانید یک تصویر برای پروفایلتان انتخاب کنید. اگر یک هکر حرفه ایی بخواهد پیج شما را هک کند روش های زیادی دارد. ما در آموزش اینستاگرام حرفه ایی می خواهیم چند تا از روش هکر حرفه ایی را به شما بگوییم تا بدانید هکرها چیکار می کنند. اینستاگرام فهرستی شامل تمام اکانت‌هایی که قبلا بلاک کرده‌اید فراهم می‌آورد.

پیشنهاد ما این است روزهایی که برنامه‌ی خلوت‌تری دارید برای یک هفته آینده خود وقت بگذارید و پست طراحی کنید تا همیشه آماده‌باشید. حساب کاربری personal حالت پیشفرض و استاندارد هر فرد در اینستاگرام محسوب میشوند. بنابراین شما زمانی که اکانت جدیدی میسازید به صورت اولیه بر روی این حالت قرار دارد. بنابراین بهترین گزینه برای داشتن فعالیت های عادی و روزمره در اینستاگرام میباشد. یکی از امکاناتی که تنها برای پیج های کاری اینستاگرام فعال می باشد، امکان قرار دادن لینک وبسایت در استوری است.

حالا این نام می‌تواند یا اسم واقعی شما باشد و یا اینکه اسمی مستعار برای خودتان انتخاب کنید. نکته مهم این است که ترجیحا اسمی مناسب را که با آن شناخته می‌شوید انتخاب کنید. راه‌اندازی یک سرور فیزیکی اختصاصی شامل چندین مرحلۀ کلیدی است که باید با دقت انجام شوند. از انتخاب سخت‌افزار مناسب گرفته تا تنظیمات امنیتی و مانیتورینگ، هر مرحله تأثیر مستقیمی بر عملکرد و پایداری سرور دارد.

در حساب تجاری، امکاناتی نظیر تبلیغات پولی، لینک به محصولات و امکان تحلیل دقیق رفتار کاربران به شما داده می‌شود که می‌تواند به بهینه‌سازی استراتژی‌های بازاریابی کمک کند. در مرحله آخر اگر کسب و کار شما صفحه فیسبوک دارد، می توانید از طریق Login to facebook حساب فیسبوکتان را نیز در اینستاگرام نمایش دهید. در غیر این صورت با استفاده از گزینه skip کار را تمام کنید. در این بخش امکان برقراری ارتباط مخاطب و ادمین پیج بر اساس راه های ارتباطی مشخص شده میسر می شود. در این قسمت شما می توانید با قرار دادن شماره تماس،آدرس و یا آدرس ایمیل به مخاطبان راهی سریع و آسان برای پیدا کردنتان پیشنهاد دهید. در این مطلب سعی کردیم آموزش های لازم درباره ساخت اکانت اینستاگرام و مدیریت پیج اینستاگرام به صورت اولیه را با شما به اشتراک بگذاریم.

همچنین، محتوایتان را به صورت منظم و باتوجه‌به زمان‌بندی به روز کنید تا مخاطبان شما همیشه به تاریخچه شما دسترسی داشته و تعامل بیشتری با شما داشته باشند. بهره‌گیری از استوری،‌ ریلز یا لایو می‌تواند به تنوع محتواها کمک کند. پس از ساخت حساب کاربری جدید در اینستاگرام، می توان وارد بخش تنظیمات شد و دسترسی کاربران مختلف را به این پیج محدود کرد. برای انجام این کار ابتدا باید به بخش Settings یا تنظیمات رفته و در این بخش مانند تصویر گزینه Privacy یا حریم شخصی را انتخاب کرد.

با استفاده از بخش اینسایتس، می‌توانید اطلاعات دقیقی درباره تعداد بازدیدها، لایک‌ها، کامنت‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها به دست بیاورید و بر اساس این اطلاعات، استراتژی محتوایی خود را بهبود دهید. بخش بیوگرافی جایی است که می‌توانید در چند خط کوتاه، کسب‌وکار خود را معرفی کنید. این توضیحات باید دقیق و خلاقانه باشد تا توجه کاربران را جلب کند. اگر خیاط هستید و می خواهید به تازگی پیج اینستاگرامتان را راه اندازی کنید.

از جمله موارد راه‌اندازی اصولی پیج اینستاگرام نوبت به استراتژی پست گذاشتن رسیده، در زمینه پست گذاشتن باید به سه تا نکته دقت شود. شبکه اینستاگرام آخرین زمان فعالیت شما در این برنامه را به خاطر داشته و در صفحه پیام‌های دایرکت آخرین زمان آنلاین بودن شما را برای دنبال‌کنندگانتان به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این شما نیز می‌توانید در بخش دایرکت‌ها از آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان اطلاع پیدا کنید. این ویژگی به صورت پیش فرض روی این برنامه اجرا می‌شود اما شاید شما نیز از آن دست افرادی باشید که تمایلی به اطلاع دیگران از آخرین زمان بازدید و آنلاینی خود نداشته باشید. برای آشنایی با غیرفعال کردن این حالت، می‌توانید به این مطلب مراجعه کنید. اما با انتخاب گزینه Edit، می‌توانید به ابزارهای ویرایش عکس دسترسی داشته و تصویر را ادیت کرده و مثلا روشنایی و کنتراست آن را تغییر دهید.

برای ایجاد یک حساب کاربری، روی ” ثبت نام” ضربه بزنید و آدرس ایمیل کسب و کار خود را وارد کنید. اگر قبلاً یک حساب تجاری یا شخصی در فیس بوک دارید که می‌خواهید به آن متصل شوید، می‌توانید روی «ثبت نام با یک حساب فیس بوک» ضربه بزنید. در چند سال اخیر اینستاگرام آپدیت های زیادی را دریافت کرده که یکی از این آپدیت ها، امکان ساخت اکانت کاری یا بیزینس اکانت اینستاگرام است.

یعنی کسی که قبلا این مسیر را رفته و موفق شده ، شما را راهنمایی کند یا آموزش اینستاگرام به شما بدهد. در ادامه نکات مهم قبل و بعد از راه اندازی پیج در اینستاگرام را بخوانید. اگر پیج شما در حالت شخصی است، برای تبدیل به حالت کسب‌وکاری (Business Account) وارد تنظیمات پیج خود شوید. سپس در بخش “حساب” گزینه “تغییر به حساب حرفه‌ای” را انتخاب کنید. در مراحل بعدی، مشخصات کسب‌وکار خود را وارد کرده و پیج خود را به یک حساب کسب‌وکاری تبدیل کنید.

اسم پیج رو فارسی بنویسید که توی سرچ پیدا شود و در مورد حوزه کاری بنویسید و از نوشتن اسم‌های نامفهوم خودداری کنید. در نهایت وقتی همه موارد را تنظیم کردید، روی Share بزنید و پست خود را به‌اشتراک بگذارید. در اینجا می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را هرطور که می‌خواهید، شخصی‌سازی کنید. به توسعه کسب و کار آنلاین خود بیاندیشید؛ دلسوزانه از آن محافظت خواهیم کرد. بله، با استفاده از ابزارهایی مانند SSH برای لینوکس و RDP برای ویندوز می‌توانید از راه دور به سرور متصل شوید. همچنین، برخی از ارائه‌دهندگان سرور، پنل‌های مدیریت اختصاصی برای کنترل راحت‌تر ارائه می‌دهند.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام