کدام بلاگرها در هر شهر ایران تاثیرگذارتر هستند؟2020-08-09
لیست بلاگرهای معروف ایرانی جریان
«کمند» با دستور پختهای ساده و جذاب، به معرفی غذاهای جدید و آسان میپردازد. او با تولید ویدیوهای آموزشی در حوزه آشپزی محبوبیت زیادی در میان ۳۳۸ هزار دنبالکننده به دست آورده است. تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی با دستورهای غذایی ساده این بلاگر میتوانند توجه مشتریان بیشتری را جذب کنند. «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد. او در زمینه موسیقی و نمایش هم فعالیت دارد و مخاطبان را سرگرم میکند.
تاتیانا سال ۱۳۸۶ با پیمان رجبی ازدواج کرد و پس از کسب تابعیت ایرانی به لیلا رجبی تغییر نام داد. لیلا رجبی در سال ۲۰۰۹ در بازیهای آسیایی داخل سالن آسیا مدال طلا را برای کشور ایران کسب کرد. امکان ندارد که نام غذایی ایرانی را بهزبان انگلیسی در اینترنت جست وجو کنید و با نام بلاگ «زردچوبه و زعفران» و تصاویر رنگارنگ از غذاهای ایرانی روبهرو نشوید. آزیتا نویسنده این بلاگ در نیویورک زندگی میکند و بهگفته خودش، فقط برای بازدیدی کوتاه به این شهر رفت تا در کلاسهای ایاسال (ESL) شرکت کند، اما برای همیشه در آنجا ماندگار شد. این نوع از بلاگری یکی از پر طرفدارترینها در بین افراد است زیرا در زمینههای مختلفی مانند تمرینات بدنی، نکات تغذیه، اخبار ورزشی و رویداد ورزشی فعالیت دارند.
{- همچنین او در این پیج نوشته است که در رژیم غذاهای خوب است که البته این را به صورت طنز بیان کرده است.
- اصطلاح بلاگر در قدیم دارای معنی متفاوتی بود اما امروزه به افرادی تلقی می شود که در شبکه های اجتماعی به طور حرفه ای روی یک موضوع تمرکز کرده اند و کار می کنند. {
- او بهواسطه شهرت همسرش، بهسرعت در فضای مجازی سروصدا کرد و در مدت کوتاهی، تعداد طرفدارانش به شکل چشمگیری افزایش یافت. |}
- او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. {
- البته گاهی اوقات با برندهای لوازم آرایش، پوشاک و لوازمخانگی نیز همکاری کرده و با استفاده از خلاقیتش برای آنها پکیجهای پست و استوری تهیه میکند. |}{
- اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند. |}
مستر تابه یا مهرداد شفیعی فود بلاگر ایرانی ساکن تهران است که وبسایت و کانال یوتیوب خود را نیز دارد. مستر تابه در صفحهش آموزش آشپزی انواع غذاهای ایرانی و خارجی رو دارد. در سال ۹۹ نگین اولین فرزندش به نام دیار را به دنیا آورد و یک اکانت نیز مخصوص پسرش تشکیل داد.
از آن جا که همه والدین نگران آینده و تربیت فرزند خود هستند، بر این باورند که به دنبال افرادی باشند که به آنها آداب و رسوم تربیت و زندگی درست را نشان دهد. یکی از رازهای توریسم بلاگری و اینفلوئنسری در عرصه گردشگری و فشن و غذا این هست که مرتب تولید محتوا کنید و متفاوت باشید. ترکیبی از عکس و ویدیو به اشتراک گذاشته و تولید محتوای چند زبانه را نیز فراموش نکنید. صحرا، دختر ایرانگردی که این روزها یک اینفلوئنسر مطرح گردشگری ایران شده است، یکی از اینفلوئنسرهای گردشگری ایران بوده و بیش از ۱۶۰ هزار دنبال کننده دارد. طبیعتگردی حرفهای و ذهنی خلاق و قلمی توانا و پر شر و شور دارد. شادی به روستاها و مناطق دور افتاده سر زده و تصاویری از پوشش فاخر اقوام ایرانی تا سبک زندگی آنها را به تصویر میکشد.
تبلیغات مرتبط با دکوراسیون داخلی با ایدههای مدرن این صفحه جلوه بیشتری پیدا میکند. تبلیغات از طریق بلاگرها و اینفلوئنسرها یکی از موثرترین روشها برای دسترسی به مخاطبان هدف است. تهران با داشتن بلاگرهای فعال در زمینههای مختلف، فرصتهای زیادی برای برندها فراهم میآورد تا پیام خود را به شکل هدفمند به مخاطبان مناسب منتقل کنند. در ادامه، نگاهی به لیست بلاگرهای تهرانی برای تبلیغات خواهیم داشت. در این مطلب قصد داریم شما را با بلاگرهای تهرانی مناسب برای تبلیغات آشنا کنیم.
{- او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود. {
- با گسترش شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام و بازشدن پای لایفاستایل بلاگرها به اینگونه فضاها؛ اکنون تعداد افرادی که در این شاخه از بلاگری مشغول هستند، بهشدت در حال افزایش است. |}
- «مهدی صارمی» بیش از ۱ میلیون فالوور دارد و به تولید محتوای طنز و هنری میپردازد. {
- این دسته از افراد با اشتراکگذاری تجربیات خود در زمینههای مختلف مانند زیبایی، مد، تکنولوژی، ورزش و آشپزی، اعتماد مخاطبان را جلب کردهاند. |}
- استوریهای شادی گنجی را نباید فراموش کنید که نقاط نعز و شنیدنی و دیدنی بسیار دارد. {
- خصوصا در کشورهایی مانند ترکیه که با اقامت ملک به افراد شهروندی داده میشود، اغلب این بلاگرها بسیار موفق هستند و از طریق تولید محتوا فروش خوبی از تبلیغات کسب میکنند. |}
کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است.
او در این زمینه معروف ترین فردی است که فعالیت می کند و در حال حاضر هم در شبکه های اجتماعی مخصوصا اینستاگرام فعال است. او در حال حاضر حدود 5 میلیون نفر فالور دارد و یکی از معروف ترین افرادی است که در این زمینه کار می کند. از زمانی که در دبیرستان درس می خواند، در شبکه فیسبوک کار می کرد و کلیپ طنزی را ساخت و در صفحه خود بارگزاری کرد.
او سفرهایی به ترکیه، ارمنستان، گرجستان و ماداگاسکار داشته و تصاویری دیدنی از جهانگردیهای خود به اشتراک میگذارد که خالی از لطف نیست. از دیگر اینفلوئنسرهای گردشگری ایران، باید به شادی گنجی اشاره کنیم. شادی خانم گنجی، به عنوان یک باستانشناس، گردشگری میکند و روایتهای داغ و بسیار جذابی از گشت و گذارهای خود به نقاط مختلف کشور دارد. اینستانوشته های شادی گنجی، کپشن های خواندنی دارد و با تصاویر ویژهای معمولا همراه میشود. ادبیات نوشتاری خودمانی در کنار عکسهای دوستداشتنی گردشگری شادی خانم، او را تبدیل به یک اینفلوئنسر جوان گردشگری ایران کرده است.
وبلاگ های معروف ایرانی
تخصص اصلی او در زمینه تکنولوژی می باشد و علاوه بر بلاگری در یک شرکت بزرگ مایکروسافت نیز مشغول به کار است. محتوایی که توسط این بلاگر تولید شده بسیار متنوع و گسترده هستند. او گاهی اوقات در رابطه با تفاوت های زندگی در کشورهای مختلف صحبت می کند گاهی اوقات نیز مطالبی را در رابطه با کسب و کارهای مختلف به کاربران ارائه می دهد. بیشتر آنهایی که در رشته های خود در رتبه اول قرار دارند، مسلما درآمد زیادی هم کسب می کنند. حتی افرادی که شهرت چندانی هم ندارند و اما توانسته اند زیر یک میلیون فالور جذب کنند نیز درامد نسبتا خوبی دارند و اتومبیل های کلاس بالایی را سوار می شوند.
او با دستور پختهای خلاقانه و معرفی غذاهای متنوع، حدود ۵۴۶ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای پخت خلاقانه این پیج پرتعامل برای معرفی و تبلیغ تولیدکنندگان مواد غذایی مفید خواهد بود. «مریم رسولیان» بلاگر دکوراسیون داخلی است که با معرفی ایدههای مدرن، حدود ۱ میلیون فالوور دارد.
او واقعا در این رشته استاد است و به همین خاطر در وبلاگ خود وبلاگ نویسی را به طور حرفه ای آموزش می دهد. اگر می خواهید در این زمینه کار کنید توصیه ما به شما این است که حتما به وبلاگ این استاد سری بزنید و از مطالب مفید و پر مغز آن استفاده های لازم را ببرید. آزیتا که لیسانس روانشناسی و فوقلیسانس مشاوره دارد، در دیماه ۱۳۸۷ پس از فوت مادرش، تصمیم میگیرد تا دستورپختهای او را در بلاگ خود منتشر کند. او این کار را برای ادای احترام به استعداد شگفتانگیز مادرش در آشپزی انجام میدهد. روایت داستانوار او از جهانگردیهایش، عامل مهمی در جذب مخاطب شده است.
«یاسمینا» بلاگری فعال در حوزه مد و استایل است که محتوای آموزشی و الهامبخش ارائه میدهد. او ایدههای خلاقانه در زمینه استایل و لباس را به مخاطبان معرفی میکند. محتوای پیج او با داشتن حدود ۵۹۴ هزار فالوور میتواند به برندهای لباس برای معرفی استایلهای مدرن کمک کند. مشهورترین ایرانی است که نه تنها در داخل کشور بلکه در سراسر دنیا شهرت دارد. او از دوران نوجوانی به این رشته علاقه داشت و حتی بخاطر اینکه بتواند لوازم آرایشی تولید کند رشته شیمی را در دانشگاه انتخاب کرد.
معمولا ایرانی ها به سه برند بنز و لامبورگینی و پورشه حساسیت خاصی دارند و اگر پولشان به آنها برسد و توانایی خرید داشته باشند، اولویت آنها این سه برند معتبر می باشند. در حال حاضر نیز تعداد زیادی از کاربران شبکه های اجتماعی دنبال کننده این بلاگر هستند. تینا اسدی نیز چندین سال پیش به همراه نامزدش برای فعالیت کاری به کشور امارات مهاجرت کردن و در حال حاضر نیز در شهر دبی زندگی می کنند. یکی دیگر از بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی است که در این زمینه کار می کند و توانسته با رنگ و استایل خاص خودش جادویی را انجام دهد که دیگران را حیران کند.
البته ناگفته نماند که او در کنار ارائه مطالب آموزشی گاهی اوقات از روزمرگی ها و سرگرمی های خود مطالبی را برای دنبال کنندگانش به اشتراک می گذارد. بلاگر های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند که مهمترین آنها اینستاگرام می باشد. برای این دسته از افراد نیز مانند سلبریتی ها جذب مخاطب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و به همین خاطر آنها برنامه های متنوعی را برای این هدف انجام می دهند. اما آنها با جذب مخاطب چه برنامه ای را دنبال می کنند؟ این سوالی است که بیشتر ما با آن روبرو هستیم و می دانیم که به چه هدفی این کار را انجام می دهند.
او پس از ازدواج، به مدت چهار سال در شهر بابل زندگی و سپس به ساری نقلمکان کرده است. تبلیغات با بلاگرها میتواند برای کسبوکارهای مختلف بسیار موثر باشد. این نوع تبلیغات بهویژه برای صنایعی مفید است که به ارتباط مستقیم و تاثیرگذاری روی مخاطبان خاص نیاز دارند.
بن مارکو یا بینامین رضایی، سفرنامه نویس، اینفلوئنسر و نویسنده است. متولد سال شصت و چهار و تا کنون به بیش از پنچاه کشور جهان سفر کرده و در سال نود و هشت شمسی بود که با یک پروژه ۲۰۷ کل ایران را گشت و سرش هوای جهانگردی زد. ملینا تاج که در حال حاضر ساکن دوبی است، از ۲۵ سالگی فعالیت خود در زمینه تولید محتوای آرایشی را شروع کرده است. هرچند تحصیلات ملینا در زمینه طراحی لباس و معماری به او کمک زیادی کرده است، اما تلاش او و متواضع بودنش نقش بیشتری در موفقیت او داشته است.
یک فردی که بالای 5 میلیون درامد دارد معمولا 100 میلیون در ماه راحت درآمد کسب می کند و به همین خاطر است که جذب مخاطب برای آنها اهمیت زیادی دارد. اگر به صفحه او در اینستاگرام سری بزنید، ویدئوهای آموزشی او را خواهید دید. برای آنکه اینفلوئنسر گردشگری یا توریسم بلاگر شوید، با همین گوشی موبایل خود شروع کنید. مخصوصا اگر در مناطق بیابانی یا کوهستانی یا جنگلی کشور ساکن هستید. اینستاگرامش با نام سمانه پولو شناخته میشود و بیش از 1 هزار تصویر از ایرانگردی و جهانگردیهایش به اشتراک گذاشته که دیدنی بوده و مخاطب را با دنیای دیدنی سمانه آشنا میکند.
الناز گلرخ را باید یکی از جنجالیترین بیوتی بلاگر های ایرانی دانست. او که از دانشگاه علامه امینی تهران مدرک گرافیک گرفته، در حال حاضر در دبی زندگی میکند. الناز کار خود را از آرایشگری شروع کرد و حالا صفحه اینستاگرام او یکی از پربازدیدترین صفحات شبکههای اجتماعی در زمینه آموزش آرایشگری محسوب میشود. او با برندهای معتبر لوازم آرایشی همچون دیور و لورال همکاری کرده و در سال ۲۰۱۷، یکی از ۱۰۰ اینفلوئنسر برتر امارات شده است. گیتا اخوان با نام مستعار گیتا هوم، متولد ۱۳۷۱ و یکی از مشهورترین لایفاستایل بلاگرهای ایرانی است. او نزدیک به چهار سال است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و از همان ابتدا با ایجاد محتواهای حرفهای توانست توجه افراد زیادی را به سمت پیج خود جلب کند.
{- {
- برخی از بلاگرهای لایف استایل، روشهای موفقیت در زندگی و کسب و کار را معرفی میکنند. |}
- محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. {
- چرا که در شبکه یوتیوب علاوه بر یک بستر مناسب برای کسب شهرت در دنیا می تواند یک منبع درآمد خوب نیز برای این بلاگرها باشد. |}{
- البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. |}
- بررسی صادقانه محصولات آرایشی توسط او برای تبلیغ و معرفی برندها مفید است.
- بنابراین نوعی شبکه اجتماعی است که کاربران با عضویت در آن علاوه بر تعامل با اطرافیان و دوستانشان می توانند محتواهای مختلف را در قالب ویدیو، تصویر و صدا به اشتراک بگذارند.
ویدئوهای آموزش برنامهنویسی او نیز در سایتهای آموزشی مخاطبان بسیاری دارند. نام او معمولا در صدر فهرست بلاگرهای ایرانی در حوزه فناوری قرار دارد. او که همنام صدف بیوتی است، تا مدتها با این بیوتی بلاگر اشتباه گرفته میشد. یکی از دلایل محبوبیت صفحه شل بیوتی خلاقیت او در روشهای آرایشی است. صدف ترابی که از کودکی به مدلینگ علاقه داشت، ابتدا در تهران و بعد در امارات در دورههای آموزشی آرایش شرکت کرد. او این روزها از طریق تبلیغات کسب درآمد میکند و سفیر برند لوازم آرایشی اینگلوت در ایران شده است.
بزرگترین فرش جهان که حدود 6 هزار متر مربع است در این مسجد پهن شده است. شادی گنجی عاشق پوشش اقوام ایرانی است و هر سرزمینی که میرود، تلاش میکند تا لباس بانوان آن خطه را بر تن کند. او نیز مانند دیگر فعالان این رشته معتقد است تبلیغات باید با وسواس زیادی پذیرفته شوند. امروزه یکی از بحثهای داغ حوزههای بلاگری در ایران، لایفاستایل بلاگر است. اما در این میان مردانی نیز هستند که در زمینه های مختلفی کار می کنند و به شهرت رسیده اند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
این ورزشکار متولد بوشهر ابتدا در رشته دو و میدانی فعالیت میکرد اما بعدها وارد رشته بدنسازی شد. او برای کسب درآمد کلاسهای ورزشی خصوصی و گروهی برگزار میکند، به بدنسازان مشاوره میدهد و مکملهای بدنسازی را تبلیغ میکند. بسیاری از بلاگرهای معروف نیز معمولاً مطالب و محتواهایی که تولید می کنند به شکل ساخت ویدیو با محتواهای متنوع می باشد.
اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد. البته ناگفته نماند که تینا اسدی در حوزه بلاگری مد و فشن بسیار موفق بود و توانست خیلی زود جایگاه خود را در صنعت مدلینگ تثبیت کند. یکی دیگرا ز افرادی است که از اینستاگرام درامد کسب می کند و از این طریق توانسته درآمد زیادی را به جیب بزند. البته او نیز جنجال های بسیاری را تولید می کند تا نظر مخاطب را جذب کند که این ترفندها امروزه واضح و آشکار شده است. این سلبریتی نیز سایت شرط بندی دارد و هدف جذب مخاطب او نیز تبلیغ و ترغیب کاربران برای بازی در آن می باشد.
- {
- بیش از 200 هزار دنبال کننده داشته و از بولیوی در آمریکای جنوبی تا مالزی سفر کرده است. |}{
- او در ۱۴ سالگی به همراه خانوادهاش به بلژیک مهاجرت کرد و دوران متوسطه تحصیلیاش را در شهر بروکسل ادامه داد. |}
- اگر میخواهید تبلیغاتی با اثرگذاری بالا داشته باشید، رعایت این نکات میتواند مسیر موفقیت شما را هموار کند.
- با این حال می توان گفت که او یک بلاگر موفق ایرانی است که به خوبی توانسته نظر کاربران شبکه های اجتماعی را به خود جلب کند و در حال حاضر هزاران نفر دنبال کننده دارد. {
- نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند. |}
- همچنین یکی دیگر از پر مخاطب ترین رشته بلاگرها در زمینه فود و آشپزی می باشد که در ادامه به همه این موضوعات خواهیم پرداخت.
همراه ما باشید!
مهسا نعمت، از اینفلوئنسرهای ماجراجو و پر هیجان گردشگری ایران است. نوازنده ساز است و با گروه موسیقی دال بند و علیرضا قربانی سابقه همکاری دارد. بنیامین رضایی، صدها پست در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته تا شما را با گوشههایی از زیباییهای مناطق ایران زمین و بخشی از جهانگردیهایش آشنا کند. بنیامین رضایی در سفر تابستانی به یکی از شهرهای آلمان، برای خودش نامهای نوشته و از آرزوهایش میگوید. از سال ۱۹۲۲ یک قرن میگذرد و در این مدت اختراعات، شرکتها و افراد مهمی به دنیای ما قدم گذاشته اند.
از جدیدترین افراد است که به ترکیه مهاجرت کرده است و زمانی که در ایران بود خوانندگی می کرد و تازه به شهرت رسیده بود. اما او نیز از آن دسته از افرادی است که به خارج از کشور رفت و گفته می شود که به خاطر رل زدن با دنیا جهانبخت قید موسیقی و شهرت در ایران را زده است. او در ۱۹سالگی وارد تیم ملی پرتاب وزنه جوانان بلاروس شد و در سال ۲۰۰۵ توانست نایب قهرمان مسابقات پرتاب وزنه باشگاههای اروپا شود.
- {
- اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی بهدلیل درصد بالای دنبالکنندگان از سراسر ایران، گزینهای بسیار مناسب هستند. |}
- «زهره فراست» با داشتن حدود ۱۹۰ هزار فالوور، بلاگری در حوزه گردشگری و طبیعتگردی است. {
- در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. |}{
- از بلاگرهای اقتصادی میتوان به اکو احسان، رمزعلی، محمد هلاکوئی و امیر حسین نام آور اشاره کرد. |}
- بهارک قربانی برنامه سفرهایش را استوری کرده تا مخاطبانش بدانند او در ماه های آینده به کدام نقاط سفر میکند.
- نگین میرصالحی سابقه همکاری با برندهای مشهوری مثل دیور و سامسونت را دارد.
نوشتههای او درباره سینما و تلویزیون، معرفی کتاب، پزشکی و عکاسی هم خواندنی هستند. مجیدی این روزها از طریق پذیرش آگهی و سفارش رپورتاژ کسب درآمد میکند و پادکستی بهنام «یک پزشک» هم درست کرده است. او در ایران در رشته مهندسی عمران تحصیل کرد، اما بعدها به مدلینگ و عکاسی روی آورد. او تاکنون با برندهای معتبری همچون شنل و تام فورد همکاری کرده است. حمید فدایی همسر الناز گلرخ هم هست و این روزها از طریق عکاسی و تبلیغ برندهای مختلف کسب درآمد میکند. اگر در گوگل یا اینستاگرام نام غذاهای ایرانی را جستوجو کنید، حتما نام بلاگ «از مامانم یاد گرفتم» را هم در فهرست جستوجوی خود میبینید.
{تردز اینستاگرام چیست؟ آموزش کامل و راهنمای استفاده از Threads
|}ازآنجاکه انتخاب دقیق و هوشمندانه برای تبلیغات تاثیر زیادی در رشد کسبوکار شما دارد، این راهنما میتواند نقطه شروعی باشد تا تبلیغاتی هدفمند و موثر را اجرا کنید. به همین خاطر است که در حال حاضر نیز بسیاری از بلاگرها علاوه بر دیگر شبکه های اجتماعی در روبیکا نیز فعالیت دارند. علاوه بر این روبیکا یک بستر مناسب برای انجام تبلیغات نیز می باشد بنابراین در گسترش کارهای اقتصادی نیز می تواند کاربردی و موثر باشد.
شادی گنجی علاوه بر اینکه ایرانگرد است، جهانگرد نیز بوده و به نقاط مختلفی در آسیا و اروپا سفر کرده است. او با مجلات مختلف مصاحبه کرده و در برنامههای تلویزیونی نیز بعضی اوقات دیده میشود. زک کینگ، یکی از معروفترین اینفلوئنسرهای دنیاست که از طریق ویویوهای جذاب و کوتاه خود به شهرت رسیده است. او در واقع مشهورترین شعبدهباز دنیای مجازی است که میلیونها بازدیدکننده دارد.
کسانی که با دنیای بلاگهای فارسی از همان روزهای ابتداییاش آشنایی دارند، علیرضا مجیدی را بهخوبی میشناسند. او که در اردیبهشتماه سال ۱۳۸۴ نوشتن در فضای مجازی را شروع کرد، از نسل طلایی وبلاگنویسان ایرانی محسوب میشود. علیرضا مجیدی که پزشکی خوانده است، در «یک پزشک» آخرین اخبار فناوری را مینویسد.
همانطور که می دانید افراد زیادی هستند که در این زمینه کار می کنند که هر کدام از آنها در رشته های مختلفی فعالیت های گسترده ای را انجام می دهند. از جمله آنها می توان آشپزی، فود، بیوتی، گردشگری و غیره را مثال زد. برخی از سایت ها هم هستند که لیست آنها را مرتب کرده و در اختیار علاقنمدان قرار می دهند. شما نیز می توانید با مراجعه به آنها به این لیست دسترسی داشته باشید. بلاگری در اینستاگرام از مشاغل محبوب و پر درآمد در دنیا است که طرفداران زیادی دارد.
برندهای مختلف در حوزه پوشاک زنانه، لوازم خانه و مد میتوانند با تبلیغ محصولاتشان در این پیج توجه افراد بیشتری را جلب کنند. با توجه به این که بلاگرها به عنوان کسانی که در شبکه های اجتماعی معروفند و هزاران دنبال کننده دارند، قوانین مشخصی برای نحوه عملکرد در فعالیت آن ها در فضای مجازی وضع شده است. بنابراین آن ها به خصوص کسانی که در داخل ایران فعالیت دارند باید تابع این قوانین باشند و در صورتی که بر خلاف موازین قانونی عمل کنند با ادامه فعالیت آن ها برخورد می شود. شیوا صفایی از جمله بلاگرهایی است که در حال حاضر در کشور آمریکا سکونت دارد.
بلاگرهای تهرانی، به دلیل گستردگی فعالیت و تنوع محتوای تولیدی، گزینهای مناسب برای بسیاری از کسبوکارها هستند. نکته مهم این است که مخاطبان این بلاگرها محدود به تهران نیستند و طیف وسیعی از شهرهای دیگر را شامل میشوند. اگر هدفتان جذب مخاطبان در سطح ملی است، بلاگرهای تهرانی بهدلیل درصد بالای دنبالکنندگان از سراسر ایران، گزینهای بسیار مناسب هستند. الناز گلرخ یکی از بلاگر های معروف اینستاگرام ایرانی است که در حوزه مد و زیبایی فعالیت می کند. در واقع او در کنار فعالیت در بیوتی بلاگری به خاطر اندام زیبا و استایل ایده آلی که دارد به عنوان مدل در حوزه مد و فشن نیز فعالیت می کند. البته لازم به ذکر است که او در چند سال گذشته از کشور ایران مهاجرت کرده و در حال حاضر مقیم شهر دبی می باشد.
در پیج این بلاگرها تصویر ورزشی جذاب و انواع لایوها دیده میشود. هدی رستمی بیش از 400 هزار دنبال کننده داشته و بیش از یک هزار تصویر از مقصدهای گردشگری داخلی و بین المللی که دیدن کرده در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. به دلیل علاقه شدیدی که به عکاسی و هنر داشته در دانشگاه نیز رشته گرافیک را انتخاب کرد و تا مقطع کارشناسی در آن مشغول به تحصیل شد. ثریا روحانی مشهور به آیروس ملودی، متولد سال ۱۳۶۹ در اقلید فارس است.
گفته می شود که او برای هر تبلیغی که در صفحه خود منتشر می کند ده میلیون تومان دریافت می کند. همچنین به طور ماهانه صافی حدود 100 میلیون تومان درآمد کسب می کند. او در صفحه اینستاگرام خود بیش از 80 هزار نفر فالور دارد و 2 هزار و 339 پست مختلف در مورد غذا منتشر کرده است.
شغل اصلی این زوج اداره و مدیریت یک کافه در تهران است؛ اما نگین در کنار این شغل یک لایفاستایل بلاگر موفق نیز هست، با تبلیغ و معرفی پیجهای مختلف به درآمد بسیار زیادی رسیده است. اما پس از گذشت سالها، حالا مادر سام و سامیار جزو موفقترین بلاگرهای ایرانی به شمار میرود. او اکنون با انتشار حدود ۳۶۴ پست نزدیک به ۷۹۵ هزار نفر دنبالکننده دارد. «نرگس دهقانی» به تولید محتوای آموزشی در زمینه آشپزی مشغول است و با دستور پختهای متنوع خود حدود ۳۵۵ هزار نفر را جذب کرده است. دستورهای آشپزی متنوع در این پیج برای تبلیغ انواع مواد غذایی و لوازم آشپزخانه مفید خواهد بود.
- {
- مهسا نعمت، از اینفلوئنسرهای ماجراجو و پر هیجان گردشگری ایران است. |}
- اما بعدها او تصمیم گرفت که به جای فعالیت در عرصه تلویزیون به عنوان بلاگر ادامه فعالیت دهد.
- پس از آن وبلاگ خود را راهاندازی و جوایز زیادی هم کسب کرده است. {
- برندهای مرتبط با لباس و اکسسوریهای زنانه میتوانند با کمک این بلاگر محصولات خود را بیشتر به نمایش بگذارند. |}{
- در میان انبوه شبکههای اجتماعی، اینستاگرام به دلیل محبوبیت بالا و تنوع محتوایی، بستر اصلی فعالیت بلاگرهای معروف ایرانی محسوب میشود. |}
- خلاقیت و نرخ تعامل این بلاگر بر نرخ فروش برندهای نوآور تاثیرگذار خواهد بود.
او اطلاعاتی مفید برای مراقبتهای پزشکی و زیبایی را به فالوورهای زیاد خود (حدود ۳۳۱ هزار نفر) ارائه میدهد. محصولات مراقبت از پوست با نقدهای تخصصی این صفحه پرمخاطب بیشتر دیده میشوند. «مهرشاد گل مکانیان» بلاگری فعال در زمینه زندگی روزمره و سبک زندگی است که حدود ۴۲۶ هزار مخاطب را با لحظات واقعی خود همراه میکند. ابزارهای مرتبط با سبک زندگی با نمایش در محتوای پرتعامل این بلاگر بیشتر دیده میشوند. با اشتراکگذاری زندگی روزمره خود بهعنوان مادر، محتوای خانوادگی و دلگرمکنندهای ارائه میدهد.
منبع