تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس، روشی جذاب برای تبلیغات

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس به عنوان یکی از روشهای جذاب و جدید برای تبلیغات، توانسته است هم نظر مشتریان را به

توسط مدیر سایت در 11 تیر 1402

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس به عنوان یکی از روشهای جذاب و جدید برای تبلیغات، توانسته است هم نظر مشتریان را به خود جلب کند و هم اثر بخشی خود را در تبلیغات اثبات کند. این تابلوها با دارا بودن چندین لایه نورپردازی و پاشش نور از داخل طرح، باعث می شوند که تصویر مورد نظر به شکلی واضح و جذاب در دید قرار گیرد و از طریق این روش، تبلیغاتی بسیار زیبا و مفید منتقل شود.

تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس، یکی از مهمترین ویژگی هایی که در آنها مشاهده می شود، ابزاری و اثربخش بودن آنها در نمایش اطلاعات تبلیغاتی است. طرح این تابلوها بسیار شفاف و جذاب بوده و مشتری را به یاد میارد که تبلیغاتی را دیده و به آن رسیدگی کند. علاوه بر این، لایت باکس های تبلیغاتی با توجه به قیمت مناسب و طرح های متنوعی که در آنها ارائه می شود، برای تبلیغاتی استفاده کنندگان از هر سطحی بسیار مناسب و کارا هستند.

راهکارهای متنوعی نیز برای افزایش جذابیت و مفید بودن تابلوهای لایت باکس ها وجود دارد. به عنوان مثال، می توان از هر نوع طراحی و پوشش چشمگیر استفاده کرد و با اضافه کردن لایه های دیگر، به تبلیغاتی ارزش افزوده بیشتری داد. همچنین صورت بردن فرآیند نصب و برنامه نویسی تابلوهای تبلیغاتی به این برداشته می شود که این نوع تابلوها را به سادگی و با ارائه امکاناتی نظیر پایه های مخصوص آنها و یا پوشش های پایدار، می توان به صورت پایدار و با ضمانت استفاده کرد.

علاقه مندان به تبلیغات باید به نحو احسن قصد استفاده از تابلوهای تبلیغاتی لایت باکس را نداشته باشند. با توجه به این که این نوع تابلوها معمولاً در بیشتر مناطق شهری و چشمگیر هستند، در نظر داشتن تجربیات قبلی در استفاده از آنها به حقیقتی می تواند به شما در رسیدن به هدف تبلیغاتی خود کمک کند.



تابلوهای نوری

تابلوهای نوری یکی از جذابیت‌های شهری هستند که به منظور تبلیغات و تبلیغات تجاری بیشتر به کارگرفته می‌شوند. این تابلوها ممکن است از چشم ناپدید باشد اما پس از نصب، برای توجه مردم به خدمات و کالاهای یک شرکت بسیار موثر هستند.

یکی از نکات مهم در طراحی تابلوهای نوری، انتخاب قالب و خطوط نامناسب است. تابلوهایی با قالب‌های و خطوط نامناسب ممکن است باعث کاهش قابل توجه در جذب مخاطب شوند. بنابراین، بسیار مهم است که تابلوها با لوگوهای یکنواخت و دید آسان طراحی شوند.

تابلوهای نوری می‌توانند به دو شکل تماس برقی و ال ای دی ساخته شوند. ال ای دی ها جایگزین سازی دستگاه های تماس برقی هستند زیرا برای استفاده از برق کمتر نیاز دارند و در نتیجه سبب برقراری صرفه جویی در مصرف برق می‌شوند. تابلوهای نوری EL به همان طریق تابلوهای LED عمل می کنند با این تفاوت که چراغ LED ها بر روی یک صفحه شیشه ای واحد نصب شده است و نرمال برای تولید نور تابلو الکترودهایی هستند که شامل فویل بارگذاری شده برای انتقال برق هستند.

با در نظر گرفتن همه این امور، به طور خلاصه می‌توان گفت که تابلوهای نوری موثر و جذابیتی برای توجه مخاطبان به یک شرکت یا یک محصول فراهم می‌آورند. با انتخاب قالب و خطوط درست، توسعه ال ای دی ها و حفظ محیط زیست، تابلوهای نوری به میزان بیشتری در جذب مخاطبان موثر خواهند بود.



تبلیغات با نور

تبلیغات با نور یکی از روش‌های موثر برای جلب توجه مشتریان است. این روش به کار گیری انواع نورها برای نمایش محصولات و خدمات به صورت روشن و جذاب است.

از جمله روش‌های تبلیغاتی با نور می‌توان به نمایشگرهای لیزری، نورپردازی، بک لایت و نمایشگرهای LED اشاره کرد. این روش‌ها در انواع محل‌ها مانند فروشگاه‌ها، شهرها، مراکز خرید و تبلیغات خارجی اعمال می‌شود. به‌عنوان مثال، در فروشگاه‌ها که از نمایچگرهای LED استفاده می‌کنند، می‌توان محصولات را به صورت بزرگ و با جزئیات دقیق نمایش داد و توجه مشتری را به سمت آن‌ها جلب کرد.

تبلیغات با نور معمولاً با رنگ‌های روشن و پرطرفدار مانند قرمز، آبی و سبز صورت می‌گیرد. همچنین، تصاویر و شکل‌های جذاب با استفاده از نور ایجاد می‌شوند که در کنار محصولات تبلیغاتی، تصویری لاستیکی و رنگارنگ در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

در نهایت، تبلیغات با نور در جذب مشتریان بسیار مؤثر است و در کلیه‌ی صنایع، از خدمات فناورانه تا وسایل الکترونیکی و ابزارآلات، به کار می‌رود. توجه به جزئیات و ایجاد تبلیغاتی جذاب، با استفاده از نور، می‌تواند از توجه مشتریان به محصولات و خدمات شما افزایش بدهد.



تابلوهای لامپی

تابلوهای لامپی یکی از نمادهای مهم و زیبا در زندگی روزمره مردم هستند. این تابلوها برای نمایش اطلاعات و تبلیغات به کار می‌روند و معمولا در مکان‌های عمومی‌، مغازه‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها یافت می‌شوند.

تابلوهای لامپی از سه بخش اصلی تشکیل شده‌اند، بخش نوری، بخش قاب و بخش متن. بخش نوری شامل چراغ‌ها و لامپ‌هاست که نور را تولید می‌کنند و بخش قاب در صورتی که تابلو با قاب تولید شود، مربوط به قاب است که در نصب و نگهداری تابلو کمک می کند. بخش متن هم که نقوش و حروف روی تابلو را نمایش می دهد، همچنین شامل تصاویر و نمادهایی است که برای تبلیغات به کار می رود.

در طراحی تابلوهای لامپی، بر اساس نیاز شخص یا شرکت کنونی، به طور کامل روی شکل، اندازه، موقعیت و رنگ لامپ‌ها و نورهای مختلف تمرکز شده است. در بدنه برخی از تابلوهای لامپی، خارجی و داخلی، طرح‌ها و شکل‌های متفاوتی وجود دارد و گاهی از موادی مانند فلز، شیشه، پلکسیگلاس، پارچه و چوب تشکیل شده اند.

تابلوهای لامپی ترکیبی از طراحی، نورپردازی و نمایش هنری هستند که علاوه بر کاربردی بودن، می توانند به عنوان یک وسیله آرایشی و تزئینی محیط‌های خاص نهایت مرتبت را برای آن ها به ارمغان آورند. به همین دلیل، از تابلوهای لامپی در ساختمان‌ها، فضاهای عمومی و حتی خانه‌ها استفاده می‌شود.



تبلیغات با تابلوهای نوری

تابلوهای نوری یکی از رایج‌ترین ابزارهای تبلیغاتی در شهرها و جاده‌های مختلف می‌باشند. این تابلوها از جنس پلاستیک، چلنیوم و یا آلومینیوم ساخته شده و دارای نور دهنده‌هایی هستند که از پشت تابلو پرتاب می‌شوند و باعث خودتابانی تابلو می‌شوند.

استفاده از تابلوهای نوری در تبلیغات برای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، شرکت‌ها و… می‌تواند بسیار موثر باشد. چرا که این تابلوها به دلیل نور بخشیدن، به خصوص در شرایط نور کم نظیر عملکرد بالایی دارند و تبلیغات را در محیطی شلوغ به چشم می‌آورند. همچنین طراحی و ساخت تابلوهای نوری نیز برای جذب مشتریان بسیار مهم است، زیرا طرح متناسب، کاربردی، زیبا و خلاقانه به صورت اثر بخشی در تبلیغات تاثیر مهمی خواهد داشت.

از جمله مزیت‌های تابلوهای نوری این است که آن‌ها در شب و هنگامی که محیط تاریک است قابل مشاهده هستند. با توجه به این موضوع، تابلوهای نوری اغلب در جاده‌ها و بزرگراه‌ها در لوکیشن‌های استراتژیک به کار می‌روند و با توجه به جایگاه مناسب، مخاطبین بیشتری به سمت تبلیغات هدایت خواهند شد. برای این منظور، رعایت قوانین و مقررات شهرداری‌ها در زمینه نصب تابلوهای نوری بسیار حائز اهمیت است و تابلوها نباید باعث مزاحمت برای رانندگان و عابران پیاده شوند.



تبلیغات شبانه

تبلیغات شبانه روشی است که برای جذب افراد و مشتریان به کار می‌رود و در این روش از محل های شهری استفاده می‌شود که در شب نور پردازی های جذابی دارند. این نوع تبلیغات معمولا برای فروشگاه ها، رستوران ها، مجموعه های تفریحی، توریستی و... انجام می شود. کاربرد این روش تبلیغاتی به دلیل این است که شبانه شهر پر از افراد خسته از کار و شگفت زده از چشمهای نورانی در شهر است و تبلیغات شبانه باعث می‌شود جلب توجه افراد بیشتر شده و در نتیجه باعث افزایش فروش و درآمد برای کسب و کار شود.

استفاده از این نوع تبلیغات باعث ایجاد ارتباط بین مشتری و کسب و کار می‌شود؛ به عبارتی دیگر با نمایش تصاویر جذاب و خلاق، محیطی چشمگیر به وجود می‌آید که باعث می‌شود تا مخاطب فرصت‌بیشتری برای علاقه مندی به کالاها و خدمات شما داشته باشد.

همچنین، این روش تبلیغاتی به دلیل پوشش محدود و هزینه پایین‌تر، مخصوصا برای کسب و کار های کوچک و جدید نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی مناسب تر است. در تبلیغات شبانه از نور تصویر و کلمات کوتاه برای جلب توجه استفاده می‌شود ولی باید توجه داشت که تبلیغات شبانه باید طراحی شده باشد که بتواند هدف اصلی را به دست آورد و باعث بیشتر شدن فروش و بازدید از کسب و کار شما شود.


لایتباکس

منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن