ابتدا با اسپری تمیز کننده ورودی تراتل را تمیز کنید. در شکل بالا مجراهای A به سمت انژکتور ها سوخت را هدایت می کنند .مجرای B به سمت رگولاتور گرم کننده رفته و مجرای c مقدار سوخت اضافی از رگولاتور گرم کننده را بر می گرداند. خب یکی از مهم ترین و البته چالش بر انگیز ترین گزینه ها موقع خرید یه ماشین کنترلی سوختی بودن یا الکتریکی بودن یک ماشین کنترلی هست. البته از همون اول ماشین رادیو کنترلی تولید نمیکرده و اوایل تو کار تولید ماشین های مدل بوده. و البته توی ماشین کنترلی های سوختی جهت تنظیم دور موتور و تراتل و البته ترمز ها از سروو موتور استفاده میشه. ۳- گاز خوردن بی دلیل پس از روشن شدن موتور خودرو. زمانی که چراغ جلو روشن شود، چراغ عقب نیز به صورت خودکار روشن خواهد شد. زمانی که ترمز زده می شود، چراغ عقب چشمک خواهد زد تا افراد و وسایل نقلیه پشت سر شما متوجه ترمز شما شوند. چرخ عقب از یک دیسک ترمز بزرگ با قدرت ترمز بیشتر استفاده می کند و این در حالی است که چرخ جلو سیستم ترمز E-ABS ضد قفل مجهز است. و همچنین تغییر در سیستم ترمز خودرو الزامی میباشد.

میل سوپاپ ریس به نسبت مدل معمولی، برجستگی ها و زاویه های متفاوتی دارد که باعث می شود عملکرد موتور خودرو بهبود یابد. مقداری تراتل بهید. همه موتور ها باید تقریبا در یک سرعت بچرخند. استپر موتور وظیفه دارد سرعت آیدل موتور را تنظیم کند. منیفولد در پیشرانه های انژکتوری طراحی یکپارچه ای دارد که در ابتدای ورودی آن پولکی گاز و استپر موتور قرار گرفته است . پیشرانه های درون سوز، قدرت خود را از طریق اشتعال سوخت به همراه هوا به دست می آورند. فروش قطعات یدکی سرانزا ( seranza ) خرید قطعات یدکی سرانزا اصل فروش لوازم یدکی اصلی سرانزا خرید لوازم یدکی اورجینال سرانزا فروش قطعات کامل بدنه و موتوری خودروی نیسان سرانزا بصورت اصل ، متفرقه و استوک بنا به درخواست خود مشتری ، شما میتوانید از طریق تماس تلفنی و سفارش قطعه مورد نظر خود در کمترین زمان آن را دریافت نمایید ، هرکجای کشور که باشید فرقی ندارد ما آماده ارسال قطعه هستیم .

مدل” 250 GT California Spyder” از فراری با اینکه ا نظر فنی و ظاهری در سطح خیلی بالایی قرار ندارد اما چند سال پیش با قیمت گزاف 3 میلیون و 260 هزار دلار به فروش رفت. با نزدیک شدن به باند فرود، سیستم قدرت موتورها را کاهش میدهد و هواپیما را در خط مرکزی باند قرار میدهد. ولی توی آفرود و قدرت مطرح هستن. رادیو کنترل (ریموت کنترل) آن دارای فرامین ۳ کاناله می باشد و از نوع اینفرارد (مادون قرمز) است ، رادیو کنترلهایی که توسط مادون قرمز کار می کنند همانند ریموت کنترل تلویزیون می باشند ، برد این کنترلها ماکزیمم ۳۰ الی ۴۰ متر می باشد و بسیار کم مصرف هستند ، تعداد فرامن موجود بر روی ریموت کنترل آن عبارتند از تراتل (گاز یا قدرت موتورها) ، رادر (چرخش هلیکوپتر به راست یا چپ) الویتور (حرکت به سمت جلو یا عقب) که برای افراد مبتدی و برای شروع پرواز بسیار مناسب می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۶ با یک سرمایه گذاری کوچک کار خودش رو شروع کرد. ابعاد این محصول متوسط می باشد ، نه زیاد بزرگ و نه زیاد کوچک تا بتوانید آن را در هر فضایی به پرواز در بیاورید هلیکوپتر کنترلی SYMA-S111G به طول ۲۱٫۵ سانتیمتر و عرض ۵٫۳ سانتیمتر و ارتفاع ۹٫۵ سانتیمتر می باشد ، جنس بدنه آن از نوعی پلاستیک مقاوم و سبک بوده و تا حدود بسیار زیادی در برابر ضربات مقاوم است.

چرا که فارغ از سبک و الکتریک و سوختی بودن همه چیز درباره ماشین کنترلی بر میگرده به رادیو اون ها چون همه ماشین ها رادیویی هستن و برای کنترل اون ها از راه دور اول از همه به رادیو کنترل نیاز داریم! و میتونه توی ماشین کنترلی هایی که دفلاک دارن وظیفه فعال سازی یا غیرفعال سازی دفلاک رو برعهده داشته باشه یا توی ماشین کنترلی های الکتریکی تعویض سبک و سنگین (High Or Low) رو انجام بده. ماشین کنترلی های الکتریکی و سوختی هر دو مزایا و معایبی دارن که اونارو به شکل زیر تقسیم بندی میکنیم. در ادامه با شرح هر پارامتر درک واضح تری از کارکرد موتور بدست می آوریم و فعلا به همین بسنده میکنیم که موتور ۴ زمانه مبتنی بر فیدبک کار میکند و در شرایطی به مد Close Loop میرود. خب سروو موتور ها یکی از قطعاتی هستن که روی هر ماشین رادیو کنترلی پیدا میشن و کمتر ماشین کنترلی هست که آثاری از سروو در اون یافت نشه. ماشین را بر روی چاله سرویس بردم، سینی زیر را باز کردم که یکی از پیچ های جلو برید و حالا فقط 2 تا از چهار پیچ جلو مانده و باید به فکر آنها باشم.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صدای تراتل وب سایت خود باشید.