یک راه شگفت آور موثر برای پیستون

KS سیستم‌های پیستونی کاملی را برای وسایل نقلیه کاربردی توسعه می دهد که شامل پیستون‌ها، رینگ‌های پیستون، سیلندرها، پین‌ها و میله‌های اتصال میباشند که از لحاظ اصطکاک و مصرف بهینه‌سازی شده‌اند. رینگ برای دوری از نشت گازهای احتراق از شیوه پیستون و کاهش اصطکاک به کار گیری می شود. مدل دیگری از حلقه برای از بین بردن کرومولی است، چون وجود ندارد. فقط به همین ادله که قبلاً آن رینگ را اجرا کرده اید به این معنی نیست که جدیدترین و بهترین است. مهم وجود مواد مختلف شالوده حلقه پیستون و پوشش‌های صورت موجود، انتخاب رینگ‌های مطلوب به جهت موتور می‌تواند فعالیت ترسناکی باشد. توتال سیلز لیک اسپید جونیور گفت: «بسیاری از افراد هنوز از فناوری اواخر ده سال 1990 در موتورهای خود استفاده می کنند، که نظیر انتخاب یک تلفن آجری نوکیا است که می توانید یک آیفون داشته باشید. یک شماره تلفن چرخشی! بیگل گفت: «می‌توانید کلیدی یک حلقه نازک‌تر و اهمیت استعمال از مواد خوب تر از پس آن برآیید، بنابراین می‌توانید گرمای بیشتری را حتی حساس ضخامت کمتری منتقل کنید. همین بوسیله CLI برای انجام کارهای در هم اکنون اجرا و مدیریت بسته به کار گیری می شود. بعضا از درب های پیستونی بیش از حد پیچیده هستند و اساسی مایل ها سنگ قرمز‌رنگ در حالا اجرا هستند، اما این ضروری نیست. بیگل می‌گوید: «حتی موتورسازان باتجربه هم می‌توانند از یادگیری پوشش‌های حلقه و صورت بهره ببرند. پیستون‌ها از آلومینیوم ساخته می‌شوند و می‌توان آنها را ریخته‌گری (ریخته شده در قالب)، آهنگری (فشرده شده به شکل) یا این که هایپریوتکتیک (آلومینیوم مخلوط با سیلیکون) در حیث گرفت. سازندگان موتور بایستی مدام قبل از سفارش پیستون سفارشی از موجود بودن حلقه ها اطمینان حاصل کنند. جونز همچنین اکیداً سفارش مینماید قبل از توصیه پیستون‌های سفارشی تحلیل کنید تا مطمئن شوید حلقه‌ها در دسترس هستند. حلقه‌ها جزو سخت‌ترین بخش‌های موتور هستند، اما اغلب آن‌طور که شایسته است، گزینه دقت قرار نمی‌گیرند. نکات موتورسازی را که از پدربزرگتان نقل شده به عنوان انجیل تلقی نکنید. مرسوم ترین و قابل اطمینان ترین مدل اوگاز، سرب کم اکتان 100 می باشد که کلیدی نام 100LL هم شناخته می شود. این سوخت سرب دار حاوی تترا اتیل سرب (TEL) می باشد که یک افزودنی هست که به جهت دوری از آسیب موتور در تنظیمات توان بالاتر استعمال می شود. وقتی که موتور نیرو ساخت می کند، باطن سیلندر بالا و پایین می رود. به همین ترتیب، ادراک همین نکته آسان میباشد که در حالی که هر حلقه در بسته سه حلقه منحصر به فرد به فرد است، بسته رینگ به تیتر یک تمام واقعاً به عنوان یک “سیستم” طراحی شده است، جایی که هر رینگ به جهت ساختن کامل 3 تکه “کوک” شده است. کار را به بهترین نحو در موتور تهیه کنید. در اینجا بیشتر به تحلیل وب وب سایت پیستون شاپ.

حتما بخوانید:
لیزر موهای زائد،قیمت و نکاتی که قبل از لیزر باید بدانید

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum html nullednulled themesMobil Ödeme bozdurma