این موضوع اگر در وبسایتهای پر بازدید اتفاق بیافتد بخش زیادی از مسیر سئو خارجی شما طی شده است. متاسفانه یک از مواردی که در طی پروسه سئو خارجی انجم می شود ساخت بک لینک های مفید برای سایت می باشد که کنترل تمام این بخش در دست وب مستر نمی باشد . به دست آوردن تاریخچه فعالیت های وب سایت شما، یکی از آسان ترین کارهایی است که یک امتیازدهنده کیفیت در شرکت گوگل می تواند انجام دهد. شما یک تصویر زیبا حاوی اطلاعات مهم میسازید و میتوانید به دیگران با این شرط که به وبسایت شما لینک دهند اجازه دهید تا از آن تصویر استفاده کنند. با استفاده از این روش شما میتوانید با آنالیز این نوع محتواها یا گذاشتن پست مهمان در همان سایتهایی که رقیب اقدام به این کار کرده لینکسازی خود را پیش ببرید. اگر آگهی شما به صورت بورد مچ باشد میتوانید از طریق سرچ ترم ها کلماتی که توسط مردم سرچ شده اند و همچنین تعداد دفعاتی که کلیک شده اند را میتوان برسی کرد و تصمیم خوبی در خصوص سئو با کلمات کلیدی هدفمند گرفت. تا اینجا شما چند وب سایت تخصصی با محتوا و ساختار سئو بسیار عالی دارید که برای هر کدام از آنها به صورت جداگانه پروفایل هایی در شبکه های اجتماعی ساخته اید و لینک سایت را درون پروفایلتان نیز ثبت کرده اید ، و همچنین برای این پروفایل هایی که ساخته اید هزاران بک لینک ثبت کرده اید .

لینک جوس: هنگام لینک دهی از طریق یک صفحه ی اینترنتی به مقاله یا یک وب سایت از لینک جوس استفاده میشود این لینک به پیشرفت رتبه بندی مقالهی شما کمک میکند و به اعتبار دامنهی آن میافزاید، کسانی که به عنوان برنامه نویس یا وبلاگ نویس فعالیت دارند میتوانند از طریق تگ نوفالو عبور این لینک را متوقف کنند. باشد. کلمات کلیدی انکر تکست میتوانند اثر مثبت روی رتبهبندی سایت داشته باشند. اکثر وبسایتها به سختی میتوانند برای بهبود رنکشان در موتورهای جستجوگر لینکهای ارگانیک دریافت کنند. اگر بخواهید از شیوه خرید رپورتاژ آگهی برای بهبود وضعیت سئوی خارجی سایت استفاده کنید قطعاً خرید از یک مکان معتبر این اطمینان را به شما می دهد که با خیال آسوده مراحل خرید و انتشار رپورتاژ آگهی را انجام دهید. به طور مثال سایتی که به زبان فارسی فعالیت می کند در صورتی که از سایتی با زبان ژاپنی لینک بگیرد گوگل به سایت شک خواهد کرد و اگر این تعداد افزایش یابد سایت پنالتی خواهد شد.

پس از انجام دادن سئو داخلی و سئو فنی وقت آن رسیده است که با سئو خارجی سایت خود را به صفحه یک موتور جستجو بیاوریم. هر اندازه ام که محتوای درجه یک داشته باشید، اما کسی آن را نبیند، تلاش شما بیهوده است. درواقع سئو خارج سایت می تواند تا حدودی اما نه کاملا توسط سایر رقبا نیز بصورت مخرب برای سایت انحام شود . استراتژی خود را برای جنگیدن در خارج از سایتتان ، آماده کنید! برخی سایتها به طور خاص برای این منظور ساخته شدهاند. بدین صورت که زمانی که لینک سازی صحیح باشد و از محتوای اصولی و سئو شده استفاده شود، سایت های دیگر هم به سایت شما لینک می دهند و کاربران جدید وارد سایت شما شده و همچنین موتور جستجوی گوگل سایت شما را پیمایش می کنند. چرا که برای این لینکها شما هیچ درخواستی نداشتهاید و وبسایتها به صورت خودجوش به شما لینک دادهاند.

هیچ وقت مستقیم لینک نخرید وگرنه گوگل جریمه تون میکنه. بنابراین به هیچ عنوان منتظر معجزه زودهنگام از سئو خارجی نباشید. اگر میخواهید آگاهی واقعی از برند خود را افزایش داده و ترافیک ارگانیک گستردهای را به وبسایت خود برسانید، شما به برخی از روشهای سئو خارجی سایت واقعاً مؤثر نیاز دارید. پس توصیه می کنیم حتی اگر بک لینک اجاره میکنید، ابتدا با بازههای زمانی متفاوت از منابع متفاوت تهیه کنید و سپس، سعی کنید حداقل برای یک مدت طولانی چندماهه آن را اجاره کنید تا طبیعیتر به نظر آید. این نوع سئو سعی می کند موتورهای جستجو را فریب داده و اقدامات آن، قصد شبیه سازی رتبه سایت را دارد. سعی کنید در این حوزه به سراغ وبسایتهای با کیفیت و البته کاملا مرتبط با کسبوکار خود بروید. به سراغ کسبوکارهای مقارن با کسبوکار خود بروید و از آنها درخواست کنید که به شما لینک بدهند. وبسایت خود را در فهرست کسبوکارهای مرتبط موجود در وبسایتهای اطلاعرسانی ثبت و در آنجا تبلیغ کنید. 3. گرفتن بک لینک از فروم ها: در فروم های فعال در حوزه تخصصی کاری خود جستجو کنید و لینک سایت خودتان را در آن ها قرار دهید. یکی از مزیت های این نوع سئو اینست که سایت شما به سرعت به صفحه اول گوگل می رسد اما این کار می تواند عواقبی داشته باشد.

با این حال کسب نتیجه در سئو کلاه سفید کمی زمانبر است، اما معمولا به نتیجه میرسد. اما موضوع این است که لینک سازی خارجی کار بسیار سخت، زمان بر و پیچیدهای است و به همین سادگی ها نیست. باتوجه به اهمیت بک لینک در سئو و تاثیر آن در رتبه بندی سایت ، باید به مرور زمان و بصورت مستمر ، لینکهای باکیفیت جدید بدست آورید و این لینکها را در طول زمان و عمر فعالیت سایت افزایش دهید. نظرات منفی تاثیر متضادی خواهد داشت. با این وجود اگر شما روی ارتباط درست و صادقانه با سایر وبلاگ ها تمرکز کنید و هر زمان که به عنوان مهمان پست می نویسید چیزهای با ارزشی را بیان کنید شما می توانید نتیجه ی بهتری را به دست آورید و توانایی خواهید داشت که به زودی خودتان وبلاگ هایی با نام بزرگتر تاسیس کنید. به کمک ابزار هایی مثل ابزار گوگل کنسول ما توانایی این را خواهیم داشت تا وضعیت کلی سایت را مورد بررسی قرا دهیم . کاربران سایت هایی را که از این طریق به نتایج بالای گوگل می رسند دوست دارند و از کیفیت محتوای آن ها راضی هستند. این بک لینک های با کیفیت نیز مطمئنا موجب رشد وب سایت شما و افزایش رتبه آن در نتایج جستجو خواهد شد.

نکته ی بسیار مهم: تمامی وب سایت های زیر سایت هایی با کیفیت و پیج اتوریتی بالا هستند. On-page SEO: در واقع به تمام تغییرات مستقیم روی صفحات سایت که برای بهبود رتبه سایت انجام می شود سئو آن پیج یا سئو درون صفحه گفته می شود. سئو خارحی زمانی انجام می شود که سئو داخلی سایت تمام انجام شده و عیب و ایراد های احتمالی ان در حد توان رفع شده است . این آمار نشان میدهد که در بین فاکتورهای مرتبط با رتبهبندی موتورهای جستجوگر موارد مربوط به سئو خارجی بالغ بر ۵۰٪ اهمیت بیشتری نسبت به دیگر موارد دارد. چرا Off-Page SEO اهمیت دارد؟ از آنجایی که الگوریتمهای سرویسهای جستجوگر و فاکتورهای رتبهبندی دائما در حال تغییر است، یک اصل کلی در جامعه SEO وجود دارد. وقتی شخصی پیوندی را به یک صفحه وب اضافه می کند، به طور پیش فرض، این یک پیوند dofollow خواهد بود.