این پیستون تعمیرنخواهد شد و باید ردوبدل شود , قطر پیستون چه میزان است این پیستون در ماشینهایی نظیر بی ام دبلیو و بنز و پورش استعمال میشد که نسبتاً منسوخ شده می باشد . این قطعه مصرفی بوده و در اثر استعمال ی طولانی مدت ممکن می باشد که بر اثر ضربات وارد شده و نیز چنین فرسایش بیش از حد فرسوده شود که در این صورت نیاز به بده بستان بوش و پیستون خودرویتان می باشد و واجب می باشد بدانید فروشگاه آنلاین اتومبیل پلاس یکی از از بزرگترین مراکز خرید اینترنتی اشکال مختلف بوش و پیستون اصلی کیفیتها و قیمتهای متعدد می باشد و همینطور قابل توجه میباشد بدانید که همین مغازه محصولات خویش را ذیل تیتر برندهای متعددی همچون عظام، والدوکس، کاپلان و… همینطور اسم دیگر پمپ ۹ پیستون، پمپ هیدرولیک فشار بالا میباشد چون این دسته پمپ ها، دبی زیر و فشار بالایی دارند. پیستون تانکها دوچندان پهناور و همینطور شاتونها تبارک و بلند است چون می بایست قدرتی تولید شود تا بتوند تانک 30 تنی را به حرکت درآورد . اگر پیستون پهن یا این که قطر بزرگ را کنار پیستون مهم قطر اندک قرار دهیم ( شاتون یک ترازو باشد ) , شاهد این خواهید بود که قدرت تولیدی زیادتر از اقتدار پیستون لاغر می باشد . قدرت بسیار متعددی تولید خواهد شد و این قدرت نسبتاً 4 برابر توان تولیدی به وسیله پیستون لاغر با شاتون کوتاه میباشد . این رینگها که شیاردار یا این که سوراخدار طراحی میشوند، از انتشار روغن روی دیواره سیلندر و مصرف بیش از حد و غیرضروری آن جلوگیری میکنند. دارای دقت به حرکت پیستون و برخورد آن کلیدی دیوارهی سیلندر قطعهای به نام بوش در در میان سیلندر و پیستون قرار میگیرد که ضربات احتمالی پیستون را در اختیار گرفتن کرده و بهراحتی قابلیت تعویض دارااست و احتمال تعمیر و ردوبدل پیستون را به دست‌کم میرساند. 2 – دو‌مین چیزی که باید ترازو گیری کنیم، فاصله دهانه رینگ هنگامی که بر روی سیلندر قرار میگیرد. میخواهیم ببینیم فاصله فی مابین دو حاشیه رینگ زمانی حلقه بسته میشود، چقدر باقی میماند . بیایید باهم ببینیم که چه پیستونی برای طراحی ما خوب تر هست ؟ به جهت صاف کردنش کافی هست یک مقدار از پیستون را درون سیلندر قرار بدهیم لین لبههای رینگ را به جهت ما مقدار میکند. تماشا میکنیم که یک میزان از دهانه رینگی که باطن سیلندر قرار گرفته می باشد باز میباشد، و آن را اهمیت استعمال از فیلر اندازه گیری میکنیم همین مقدار باید از یک حدی کاهش و از یک حدی بیشتر نباشد. به جهت ترازو گیری میزان لقی از فیلر استعمال میکنیم . 3- نکته سوم اندازه گیری ضخامت خود رینگ میباشد باید از ابزار دقیق استفاده کنیم. میزان رخنه عمودی پیستون،نشان دهنده میزان ارتجاعی بودن آن است.حالت ارتجاعی بیش از ترازو پیستون سبب ساز لرزش و تکان فراوان پیستون در سیلندر می شود و هم آن را از وضعیت حیاتی خود بیرون می کند.در چنین حالتی نشتی گاز از کناره های پیستون،افزایش یافته روغن سوزی موتور دوچندان تر می شود. تعیین اجزای موتور به جهت داشتن راندمان و بهره وری بالا مستمند به نگاهی سختگیرانه حیاتی اعتنا به مولفه های چون مقدار ماندگاری و سبک بودن آن دارد. علل دیگر تولید همین صدا عبارتند از : لق بودن تاپیپ ها و ضعیف بودن غنر سوپاپ ، گاهی پس از پر‌نور شدن موتور ، یا بعد از آن از گرم شدن آن ، صای تاپیپ انقطاع می شود . در همین رخ با یک نیروی گردشی که بضاعت به حرکت در آوردن مجموعه پیستون ها و سیلندر ها را دارااست خواهیم بود و در سرانجام عملیات پمپاژ به صورت پیوسته در پمپ هیدرولیک پیستونی شکل می پذیرد. پیستون در موتورهای چهارزمانه نیاز به ۲ بار رفت و برگشت برای تامین نیروی یک سیکل حرکتی موتور دارد. پیستون در موتورهای دو زمانه، به جهت هر سیکل حرکت موتور باید یکبار رفت و رجوع داشته باشد، براین اساس فشار بیشتری را تحمل میکند. موتورهای اتومبیل های باطن سوز از یک سری قطعات و بخشهای متعدد تشکیل شدهاند که در تمام گونه های آن‌ها اثبات میباشد و وجودشان حتمی و حیاتی. بهترین پیستون برای موتورهای مسابقهای چیست ؟ به جهت باز‌نگری ، فیلتری را در بین ساق سوپاپ و انگشتی فرو ببرید ، چنانچه حساس این فعالیت ، صدا کاهش یافت ، علت « خلاصی بیش از اندازه بوده هست به این ترتیب می بایست خلاصی را تهیه نمایید . با فرض این که سیلندرمون رفته تراشکاری، اکنون ما میخواهیم بدانیم که تراشکاری کار خودش را درست انجام داده یا نه؟ شما میتوانید حساس مراجعه به وبسایت ماشین پلاس دیتاها دقیقی از این قطعه یا این که بقیه محصولات تولیدی خودروی خود نیز به دست آورید و طی تماس اهمیت کارشناسان ما سؤالات خویش را نیز مطرح فرمایید. کلیدی وجود این، طراحی موتور، سیلندر، سر سیلندر، محفظه احتراق و گونه سوپاپ، انتخاب کننده نهایی رخ همین قطعه است. دمای همین قطعات به دلیل احتراق و اصطکاک ناشی از حرکت پیستون بالا می رود و نیاز به خنک کاری دارد. ولی در زمانه تولید پیستونها غالبا کوشش می‌شود این قطعات را مقداری بیضی رخ بسازند. در صورتی که شما همین مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تولید پیستون لطفا از تارنما ما دیدن کنید.

ایندکسر