والدین شکایت دارند که متخصصان اطفال با احتیاط در مورد COVID ، کودکان بیمار را به اورژانس ارجاع می دهند


یادداشت سردبیر: آخرین اخبار و رهنمودهای مربوط به COVID-19 را در مرکز منابع ویروس مدوناگ پیدا کنید.

مادر هشت پسر ، کیم گوجون وقتی از پزشک خانواده اش در حومه شیکاگو تماس گرفت تا برای ملاقات بیمارانه برایس 1 ساله ای که به طور فزاینده ای دست و پا می زند ، با پزشک خانواده خود رو به رو شود.

او شب بیدار بود و در روز ، یادگیری الکترونیکی برادران خود را مختل کرد. گوجان گفت: “او فقط ناراضی بود.” “و بچه های بزرگتر مثل” مادر بودند ، من نمی توانم استادم را بشنوم. ” وقتی کودک گریه می کنید فضای زیادی در خانه وجود دارد. “

او امیدوار بود که دکتر بتواند فقط با نسخه ای تماس بگیرد ، زیرا برایس چند روز قبل برای یک ویزیت خوب ویزیت شده بود. پزشک متوجه قرمزی یک گوش شده بود ، اما تصمیم گرفت درمان را متوقف کند.

در کمال تعجب گودجان ، این اتفاق نیفتاد. در عوض ، هنگامی که وی تماس گرفت ، پسرش به اورژانس ارجاع شد ، روشی که برای گروه پزشکی ادوارد امری عادی شد ، که شامل پزشک خانواده وی و بیش از 100 پزشک دیگر بود که در اورژانس محلی و بیمارستان ها درگیر بودند. با توجه به نگرانی در مورد انتقال ویروس کرونا ، این گروه اکنون معمولاً به ویزیت بیماران بستگی دارد ، اما اغلب نوزادان و کودکان خردسال را به اورژانس هدایت می کند تا شخصاً ویزیت شوند.

آدام سریدل ، افسر ارشد پزشکی و متخصص داخلی در این گروه گفت: “ما باید خطر ابتلا به بیماران مزمن و سالم ، كارمندان و بازدیدكنندگان از مطب ها ، مناطق انتظار یا فضاهای عمومی را در نظر بگیریم.”

تجربه Gudgeon غیر معمول نیست. در حالی که پزشکان و اقدامات پزشکی در سراسر کشور با افزایش مجدد COVID-19 در حال انتقال به یک وضعیت طبیعی جدید هستند ، برخی برای مراقبت از بیماران بیمار ، حتی بیماران با بیماری های جزئی ، به اورژانس و بخش های اورژانس اعتماد می کنند.

این سیاست دکتر آرتور “تیم” گارسون جونیور ، استاد بالینی دانشگاه کالج پزشکی هوستون را که مسائل بهداشت جامعه و مدیریت پزشکی را مطالعه می کند ، نگران می کند. گارسون گفت: “مسئولیت این عمل مراقبت از بیماران است.” او نگران بیمارانی است که اگر تلفن هوشمند یا دسترسی به اینترنت ندارند یا فقط با استفاده از این فناوری راحت نیستند نمی توانند ویزیت ویدئویی انجام دهند.

گارسون پروتکل هایی را برای محافظت از کارکنان و بیماران ، از جمله در برخی موارد ارجاع به مراقبت های اضطراری ، حفظ می کند. وی گفت ، در این موارد ، روش ها باید اطمینان حاصل کنند که بیماران آنها برای ارائه دهندگان خوب هدف قرار می گیرند. به عنوان مثال ، کودکان باید توسط بخش های اورژانس با متخصصان کودکان ویزیت شوند.

توصیه ها برای کودکان به قدری گسترده شده است که آکادمی اطفال اطفال با تلاش در جهت ارتقا care مراقبت بیمارمحور و کاهش بار سایر مراکز درمانی با نزدیک شدن به اوج بیماری آنفلوانزا ، با راهنماهای متوسطی در مورد چگونگی مشاهده بیماران با خیال راحت بیماران روبرو شده است. . آکادمی توصیه می کند که متخصصان اطفال تلاش کنند “از همان تعداد ویزیت هایی که قبل از اورژانس بهداشت عمومی انجام داده اند مراقبت کنند.”

آکادمی نگرانی ها را در مورد عواقب ناخواسته مراجعه ، از جمله تکه تکه شدن مراقبت و افزایش قرار گرفتن در معرض بیماری های دیگر ناشی از مراجعه بیماران به چندین ارائه دهنده ، ایجاد می کند. هزینه های بالاتر برای خانواده ها و با افزایش بیماری ها ، بار ناعادلانه ای به سیستم اورژانس منتقل می شود.

دکتر سوزان کرسلی گفت: “من فکر می کنم همه ناشی از ترس است ، من نمی دانم چگونه این کار را با خیال راحت انجام دهم و به انواع عواقبی که با افزایش آنفلوآنزا و سایر بیماری های تنفسی در پاییز و زمستان به وجود خواهد آمد فکر نمی کنم.” ، که اخیراً از تمرین خود در وارینگتون ، پنسیلوانیا بازنشسته شد و نویسنده راهنمای AAP است.

ترس بی اساس نیست. بر اساس یک پایگاه داده KHN-Guardian از کارمندان بهداشت و درمان در خط مقدم گمشده به ویروس کرونا ، بیش از 900 کارمند بهداشتی ، از جمله 20 متخصص اطفال و پرستار کودکان در اثر COVID-19 درگذشتند.

شریدل گفت ، برای تیم پزشکی ادوارد ، مراجعه به بیماران راهی برای درمان بیماران با استفاده از تمام منابع سیستم پزشکی است.

وی گفت: “ما می توانیم به بیماران اطمینان دهیم كه ، صرف نظر از COVID-19 ، ما فرصت های زیادی برای ارائه مراقبت و خدمات لازم را داریم.”

علاوه بر ارجاع برای مراقبت های اورژانسی و ویزیت های مجازی ، پزشکان دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مشاهده ایمن بیماران بیمار دریافت کرده اند. این ممکن است به معنای درخواست آزمایش منفی COVID قبل از مراجعه به پزشک یا کارکنان بیمار بیمار از ماشین مستقیم به اتاق آزمایش باشد. همچنین یک برنامه آزمایشی با مطب های مشخص پذیرای بیماران مبتلا به بیماری تنفسی ، که ممکن است آنفلوانزا یا COVID-19 باشد ، در حال انجام است.

این یک عمل متعادل سازی با برخی خطرات است. در ماه آگوست ، دوستان عکسهای صفحه نمایش Kressly را در صفحه پیام آنلاین برای والدین از کشورهایی مانند تگزاس ، ایندیانا و فلوریدا ارسال کردند که شاهد جهش تابستانی در موارد COVID-19 بودند. مادران به دلیل اعزام به بخش های اورژانس و اورژانس احساس می کردند که توسط متخصصان اطفال رها شده اند. کریسلی می ترسد اگر بعضی از بیماران توسط چندین ارائه دهنده مختلف مشاهده شوند و تداوم مراقبت نداشته باشند ، از بین می روند.

هزینه هایی هم دارد. پرونده برایس مثال خوبی است. گودگن با نگرانی از قرار گرفتن در معرض و ناامید ، او را با نارضایتی از قرار گرفتن در معرض اضطراب به اورژانس رساند ، زیرا احساس كرد كه پزشك او بهتر از همه برایس را می شناسد. امتحان وی شامل آزمون COVID است. وی در حالی که هیچ دارویی برای معالجه برایس دریافت نکرد ، گفت: “آنها به سختی به گوش او نگاه کردند و ما به خانه رفتیم تا منتظر نتیجه باشیم.” روز بعد او آزمایش منفی داد و هنوز یک کودک بیمار و مبهم بود.

دکتر فرانتس ریتوچی ، رئیس شورای فوریت های پزشکی آمریکا گفت ، خدمات اورژانس در سراسر کشور بیماران بیشتری را گزارش می دهند. کلینیک وی در اورلاندو ، فلوریدا ، دو برابر بیشتر از کودکان و بزرگسالان ، نسبت به سال گذشته پذیرای بیماران است.

وی گفت: “در موارد اضطراری ، همه را می بینیم ، خواه بیمار COVID باشند یا نه.”

در همین حال ، پزشکان اورژانس بیماران اطفال را بسیار کمتر از حد معمول می بینند. وی گفت: اگرچه بازدید از مراکز اورژانس برای بزرگسالان تا حد زیادی به سطح قبل از COVID برگشته است ، اما ویزیت کودکان 30 تا 40 درصد کمتر است. ساکتی مظنون است عوامل مختلفی از جمله کودکان کمتری در مهد کودک و مدرسه با احتمال کمتری برای شیوع بیماری و افرادی که از ترس ویروس کرونا جلوگیری می کنند ، نقش دارند.

ساکتی گفت: “شما والدین را می بینید که در اطراف بخش نگاه می کنند و اگر کسی گلو را پاک کند ، می توانید به چشمان او نگاه کنید و اضطراب را ببینید.” وی افزود: “ما به آنها اطمینان می دهیم كه اقدامات احتیاطی در بیمارستان ها به ایمن بودن آنها كمك می كند.”

گوجان در نظر داشت برایس را به اورژانس منتقل کند ، اما با فکر اینکه او را در یک مرکز درمانی دیگر قرار می دهد و هزینه آن بیشتر احساس ناراحتی می کند. سرانجام ، او با یک دکتر خارج از ایالت تماس گرفت ، که سالها قبل از رفتن به ایلینوی اغلب او را دیده بود. وی گفت که این پزشک خواستار تجویز آنتی بیوتیک شده و برایس به سرعت بهبود یافت.

گوجان گفت: “كاش فقط او مدتي طولاني رنج نبرد.”

صندلی های راحتی امیدوارند پزشکان در یافتن راه هایی برای ارائه مراقبت های مستقیم خلاقیت بیشتری پیدا کنند. او روش “پنیر سوئیسی” را دوست دارد ، چندین راه حل ناقص برای ویزیت بیماران و ارائه محافظت در برابر COVID-19: غربالگری علائم قبل از ورود بیمار ، وادار كردن همه افراد به ماسك هایی كه فقط به یك مراقب اجازه می دهد كودك بیمار را همراهی كرده و ویزیت دهد. در پارکینگ های کودکان بیمار در اتومبیل خود.

کرسلی گفت ، مهمترین چیز ارتباط خوب است. این نه تنها به بیمار کمک می کند ، بلکه می تواند از پزشک در برابر بیمارانی که ممکن است نخواهند بپذیرند که علائم COVID دارند ، محافظت کند.

کرسلی گفت: “ما نمی توانیم این مانع را در مراقبت از بیماری های حاد و بدون عارضه ایجاد کنیم.” “این موقتی نیست. همه ما باید خلاقانه بفهمیم که چگونه بیماران و خانواده ها را در زمان مناسب در مکان مناسب مراقبت کنیم.”




منبع: ketabche-online.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>