مثلاً وزنی را که استفاده میکنید تغییر دهید (با گونه هرمی یا این که هرمی معکوس). اما چنانچه مثبت نگاه نماییم می بایست بگوییم این اشخاص مطمئناً فوایدی از تمرینات نصیبشان میشود، مثلاً کاهش فرآیند از دست دادن بافت عضله که طبیعتاً با ارتقاء سن بر روی میدهد، البته آنها میتوانند خیلی عمده از اینها از تمرینات خویش بهره ببرند. 5 به افراد امکان این را می دهد که عمده از حالت معمولی غذا بخورند و وزن خویش را بالا ببرند. هنگامی که توانستید ۶ تکرار خویش را انجام دهید زمان آن رسیده میباشد که وزنه تمرینی خود را ارتقاء دهید.همانند هر برنامه بدن سازی فوتبالی دیگر رژیم غذایی شما بایستی سرشار از کالریهای اهمیت میزان مرغوب بودن به جهت ترمیم عضله‌ها آسیب دیده باشد در غیر این رخ نتایج حاصل شده محدود خواهند بود.همین امروز این برنامه فوتبالی را شروع کنید! در یک برنامه بدنسازی تازه کار ، ورزشکار بایستی بداند که تا از شالوده و شالوده خویش را توانا نکند نمیتواند یک بدن فراهم به جهت خود بسازد. بدن شما نیاز به مراقبت و دقت دارد. علاوه بر تمرین مطلوب شما باید استراحت به اندازه داشته باشید زیرا استراحت به اندازه مثل یک برنامه بدنسازی خوب از با بالایی برخوردار است. این ۳ فاکتور در تمرینات (غیر هوازی) بدنسازی جزو اصول بوده و اهمیت بالایی دارا‌هستند که به انها خواهیم پرداخت. از آنجائیکه تمامی ی ما بدنبال برنامه بدنسازی بوده و علاقمند به درک کردن بهترین اصول برنامه جهت رسیدن هر چه سریعتر به پتانسیل ژنتیکی ممکن در ساختن حجم عضلانی هستیم، تصمیم گرفتم که این تاپیک را حیاتی هدف دادن دیتاها به این مورد اختصاص بدم. یک تکرارکامل اهمیت وزنه شامل ۳ بخش هست: بخش شروع بالا رونده و انقباض عضلانی (جمع شونده)، نقطه پیک یا این که حد اکثر انقباض و نصیب باز شونده یا انبساط عضله یا این که همون انتهائی هست. بهنگام بالا بردن شما فیبرهای بیشتر و بیشتری را بکار میگیرید بطوریکه در نقطه پیک عضلانی شما نیروی زیادی میتواند ایجاد نمایید مانند یک فنر که فشرده هست. پس مطمئنا همه فیبرهای عضلانی بکار گرفته نخواهند شد. پس در انجام یک تکرار می بایست هر ۳ بخش در برنامه بدنسازی وزن 70 لحاظ گرفته شود. در صورتی که یک دامنه حرکتی را به همین نحو ۳ بخش کنیم، بخش آغاز جائیکه عضله ضعیفترین وضعیت خویش را داره، بخش پیک یا انقباض تمام قویتر از بخش اولیه می باشد و بخش انتهایی به این معنی که در اختیار گرفتن عضله در گشوده نمودن حرکت گزیده است که عضله بیشترین نیرو را دارا میباشد. یعنی بخش اول که عضله در ضعیفترین موقییت هست زیرا به طور کامل باز می باشد نمیتواند نیروی متعددی ساخت کند پس می توان بخش بالا رونده یا این که مثبت حرکت را سریعتر از بقییه بخشها انجام داد.

ایندکسر