مشکل آزاردهنده در عقب نگه داشتن خودروهای الکتریکی: شارژرهای خراب


دولت فدرال میلیاردها دلار برای تشویق مردم به خرید خودروهای برقی متعهد می شود. خودروسازان در حال ساخت کارخانه های جدید و جستجوی مواد خام در سراسر جهان هستند. و بسیاری از مردم آن‌ها را می‌خواهند که لیست‌های انتظار برای خودروهای باطری ماه‌ها طول می‌کشد.

انقلاب خودروهای الکتریکی نزدیک است، اما ورود آن به دلیل یک مشکل اساسی کند شده است: شارژرهایی که مردم برای سوخت گیری این خودروها استفاده می کنند اغلب خراب می شوند. یک مطالعه اخیر نشان داد که حدود یک چهارم ایستگاه های شارژ عمومی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو، جایی که وسایل نقلیه الکتریکی رایج هستند، کار نمی کنند.

تلاش زیادی برای ساخت صدها هزار شارژر عمومی در حال انجام است که تنها دولت فدرال 7.5 میلیارد دلار هزینه کرده است. اما رانندگان و تحلیلگران خودروهای الکتریکی می‌گویند شرکت‌هایی که این ایستگاه‌ها را نصب و نگهداری می‌کنند باید بیشتر تلاش کنند تا مطمئن شوند این شارژرهای جدید و بیش از 120000 شارژر موجود در حال حاضر قابل اعتماد هستند.

بسیاری در پارکینگ‌ها یا جلوی فروشگاه‌های خرده‌فروشی می‌نشینند، و معمولاً وقتی مشکلی پیش می‌آید، کسی نمی‌تواند برای کمک به او مراجعه کند. مشکلات شامل صفحه نمایش شکسته و نرم افزار باگ است. برخی در اواسط شارژ کار نمی کنند، در حالی که برخی دیگر اصلاً شروع به کار نمی کنند.

برخی از رانندگان ناامید می گویند مشکلات آنها را به این فکر واداشته است که آیا می توانند خودروهای بنزینی را به طور کلی رها کنند، به خصوص برای سفرهای طولانی.

اتان زاکرمن، استاد دانشگاه آمهرست در دانشگاه ماساچوست که چندین سال صاحب شورولت بولت است، می گوید: «اغلب این شارژرهای سریع مشکلات تعمیر و نگهداری جدی دارند. “وقتی آنها این کار را انجام می دهند، خیلی سریع خود را در موقعیت بسیار سختی می یابید.”

در زمستان 2020، آقای زاکرمن برای کار در MIT، حدود 150 مایل در هر طرف رفت و آمد کرد. هوای سرد زمستان می تواند برد خودروهای الکتریکی را کاهش دهد و آقای زاکرمن در راه خانه به شارژ نیاز داشت.

او در اینترنت جستجو کرد و ایستگاه را پیدا کرد، اما وقتی به آن رسید، دستگاه خراب بود. یکی دیگر هم مقابلش بود، گفت. آقای زاکرمن در ناامیدی به پمپ بنزینی در همان نزدیکی رفت و کارگری را در آنجا متقاعد کرد که سیم کشش را به ماشینش بکشد.

او گفت: «دو ساعت و نیم آنجا در سرما نشستم و به اندازه کافی شارژ کردم تا به لی، ماساچوست بروم و سپس از شارژر دیگری استفاده کنم. “شب خوبی نبود.”

او گفت که در دسترس بودن و قابل اطمینان بودن شارژرهای عمومی اکنون یک چالش است.

اکثر دارندگان خودروهای برقی بیشتر در خانه شارژ می‌کنند، بنابراین از شارژرهای عمومی بسیار کمتر از افرادی که خودروهای معمولی در پمپ بنزین دارند استفاده می‌کنند. بسیاری نیز مشکلاتی را در پرداخت عمومی گزارش می کنند یا بیشتر از آن مایلند که مشکلات گذشته را بررسی کنند. و اکثر خودروهای باطری در جاده‌ها امروزه توسط تسلا ساخته می‌شوند که شبکه شارژ خود را دارد که به گفته تحلیلگران و رانندگان عموما قابل اعتماد است.

اما همه اینها در حال تغییر است. فروش خودروهای برقی به سرعت در حال رشد است زیرا خودروسازان بزرگ مدل های جدیدی را عرضه می کنند. برخی از این خودروها توسط آمریکایی هایی خریداری می شود که نمی توانند در خانه سوخت گیری کنند زیرا نمی دانند چگونه شارژر خانگی نصب کنند.

حتما بخوانید:
دگزامتازون ممکن است اثر انسداد ایمنی در ایست های بازرسی گلیوبلاستوما را کاهش دهد

تحقیقات نشان می‌دهد که شارژ عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی مردم در هنگام خرید خودروی الکتریکی است. یکی دیگر از نگرانی‌های اصلی این است که یک خودرو با شارژ کامل چقدر مسافت را می‌تواند طی کند.

حتی کسانی که قبلاً یک خودروی الکتریکی دارند نیز چنین نگرانی هایی دارند. طبق این نظرسنجی که حدود یک سوم از افراد مورد بررسی را نشان داد، شارژرهای شکسته حداقل یک “نگرانی متوسط” هستند. آمریکا را وصل کنیدیک سازمان غیرانتفاعی که این خودروها را تبلیغ می کند.

جوئل لوین، مدیر اجرایی Plug In America، گفت: «اگر می‌خواهیم استفاده از خودروهای الکتریکی مانند من به رشد خود ادامه دهد، باید به این موضوع بپردازیم.

فوریت در صنعت خودرو از بین نمی رود.

شرکت فورد موتور اخیراً شروع به استقرار پیمانکارانی کرده است که آنها را “فرشتگان شارژ” می نامند. شبکه های شارژ را بررسی کنید که برای تامین انرژی برای افرادی که خودروهای برقی و کامیون های آن را خریداری می کنند، کار می کند. برخلاف تسلا، فورد ایستگاه های شارژ خود را نمی سازد یا راه اندازی نمی کند.

بهار امسال، یکی از اعضای آن تیم، نیکول لارسن، یک ردیف شارژر را در مرکز خرید لانگ آیلند بالا کشید، موستانگ ماخ-ای خود را به برق وصل کرد و دست به کار شد. خانم لارسن در حالی که لپ‌تاپ جریان دقیق داده‌های رد و بدل شده بین شارژر و ماشین را ضبط می‌کند، تماشا کرد و شروع به یادداشت‌برداری از خودش کرد.

شارژرهایی که توسط Electrify America، یکی از بخش‌های فولکس واگن تولید و کار می‌کردند، در آن روز به خوبی کار می‌کردند. اما خانم لارسن گفت یکی از آنها روز قبل به او پیام خطایی داده است. وقتی این اتفاق می‌افتد، خانم لارسن تکنسین‌های فورد را که با شرکت شارژ برای رفع مشکل همکاری می‌کنند، مطلع می‌کند.

خانم لارسن گفت که این مشکلات در تجربه او نادر است، اما به اندازه ای رخ می دهد که او گاهی اوقات می تواند آنها را با چشم شناسایی کند. او گفت: “من می توانم از قبل به شما بگویم که این خطا روی صفحه نمایش به من می دهد.”

مطالعات دقیق کمی در مورد ایستگاه های شارژ وجود دارد، اما مطالعه ای که امسال توسط Cool the Earth، یک سازمان غیرانتفاعی زیست محیطی مستقر در کالیفرنیا و دیوید رمپل، استاد بازنشسته مهندسی زیستی در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی انجام شد، نشان داد که 23 درصد از 657 ایستگاه های شارژ عمومی در منطقه خلیج خراب شده اند. رایج‌ترین مشکلات این بود که آزمایش‌کننده‌ها نتوانستند شارژرها را وادار به پذیرش یا شروع شارژ کنند. در موارد دیگر، صفحه‌ها خالی می‌شوند، پاسخ نمی‌دهند یا پیام‌های خطا نمایش داده می‌شوند.

کارلین کالن، مدیر اجرایی Cool the Earth، می‌گوید: «ما داده‌های میدانی واقعی را در اینجا داریم و نتایج صراحتاً بسیار نگران‌کننده است.

شرکت های شارژ کننده با این یافته ها مخالفت می کنند. Electrify America گفت این مطالعه دارای نقص های روش شناختی است و EVgo که شبکه شارژ را اداره می کند، گفت که نمی تواند یافته های مطالعه را تکرار کند.

یکی دیگر از شرکت‌های مهم شارژ، ChargePoint، تنها 61 درصد موفقیت داشت. این شرکت به ندرت شارژرهایی را که نصب می کند به نمایندگی از شرکت های تجاری در اختیار دارد و از آن استفاده می کند، اگرچه خدمات گارانتی ارائه می دهد. به گفته منتقدان، این مدل مملو از مشکلات است، زیرا مسئولیت را برعهده مالکانی قرار می دهد که ممکن است تجربه یا تعهد لازم برای مدیریت تجهیزات را نداشته باشند. ChargePoint به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

حتما بخوانید:
باربری و اتوبار ایت الله کاشانی

EVgo و Electrify America می‌گویند که قابلیت اطمینان را جدی می‌گیرند و کارمندان ایستگاه‌های خود را از اتاق‌های کنترل متمرکز نظارت می‌کنند که می‌توانند سریعاً تکنسین‌ها را برای رفع مشکلات اعزام کنند.

راب باروسو، مدیر ارشد فروش، توسعه کسب و کار و بازاریابی برای Electrify America می گوید: «آنها به تنهایی در طبیعت هستند. “شما نمی توانید آن را تنظیم کنید و فراموش کنید.”

اما همه چیز تحت کنترل آنها نیست. در حالی که این شرکت ها شارژرها را با وسایل نقلیه الکتریکی مختلف آزمایش می کنند، مشکلات سازگاری ممکن است نیاز به تغییر شارژر یا وسایل نقلیه داشته باشد.

حتی ایستگاه های متعلق به شرکت های شارژ مانند EVgo و Electrify America اغلب برای مدت طولانی بدون مراقبت می نشینند. اکثر پمپ بنزین ها معمولا یک کارمند در حال انجام وظیفه دارند تا ببینند آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. ردیابی خرابکاری یا آسیب های دیگر با شارژرها دشوارتر است.

جاناتان لوی، مدیر ارشد بازرگانی EVgo می‌گوید: «جایی که صفحه نمایش وجود دارد، چوب بیسبال نیز وجود دارد.

این مشکلی است که به روزهای اولیه اینترنت بازمی‌گردد، زمانی که مودم‌های ناپایدار و خطوط تلفن قدیمی می‌توانستند استفاده از وب‌سایت‌ها و ارسال ایمیل را سخت کنند. صنایع خودروسازی و باتری امیدوارند بتوانند بر چنین چالش هایی غلبه کنند زیرا صنایع مخابرات و فناوری دسترسی به اینترنت را بسیار قابل اعتمادتر کرده است.

این پول همچنین با الزامی است که شارژرها 97 درصد از زمان کار کرده و استانداردهای فنی ارتباط با وسایل نقلیه را رعایت کنند. ایستگاه ها همچنین باید حداقل چهار پورت داشته باشند که بتوانند به طور همزمان شارژ شوند و محدود به هر یک از برندهای خودرو نباشند.

همچنین انتظار می رود تسلا شارژرهای خود را به روی دیگر خودروسازان در ایالات متحده باز کند، کاری که قبلاً در چندین کشور اروپایی انجام داده است. با این حال، کارشناسان خودرو می گویند که شبکه تسلا تا حدی به خوبی کار می کند زیرا شارژرهای آن برای وسایل نقلیه این شرکت طراحی شده اند. هیچ تضمینی وجود ندارد که وسایل نقلیه سایر خودروسازان از همان ابتدا به طور یکپارچه با تجهیزات شارژ تسلا کار کنند.

در حال حاضر، بسیاری از دارندگان خودرو می گویند که با شارژرهای عمومی مشکلی ندارند یا از نحوه رانندگی خودروهای باطری خود آنقدر راضی هستند که هرگز به فکر بازگشت به مدل های بنزینی نیستند.

تراویس ترنر یکی از استخدام‌کنندگان گوگل در منطقه خلیج است که اخیراً تسلا مدل S خود را با یک وانت ریویان R1T معامله کرده است. او گفت که به نظر می رسد کامیون با شارژرهای EVgo خوب کار نمی کند و برخی از ایستگاه ها شروع به شارژ نمی کنند مگر اینکه تمام درها و صندوق عقب کامیون را ببندد.

اما آقای ترنر گفت که او خیلی نگران نیست زیرا با این مسائل برخورد کرده و متوجه شده است که کامیون ریویان او بسیار بهتر از هر وسیله نقلیه دیگری است که در اختیار داشته است. او همچنین مطمئن است که پیچیدگی ها به زودی برطرف خواهد شد.

او گفت: «این واقعاً تازه شروع است. از اینجا فقط می تواند بهتر شود.»

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeLevitraGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma