کسب و امور برای پیشرفت باید روی مارک خود سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب تارنما عالی، کارهایی باید انجام شود. اولی کاری که باید در این زمینه انجام دهید همین هست که یک اسم اینترنتی خوب و جذاب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که گزینش می کنید به جهت به دست آوردن و عمل شما منطقی میباشد و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات غریبه به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این نوشته 10 گزینه مضاعف حساس را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب تارنما خویش از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب وب سایت شما به جهت مخاطبان جذاب خواهد بود و یک سری قدم به موفقیت نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه خط مش منطقی و اساسی

البته وب وبسایت باید از نظر ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، نخست باید طرز کار حساس تارنما خویش را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خویش را گزینش نمایید یا این که حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی گزینش کنید که چه طرحی برای سایت خویش در آیا حیث دارید؟ تجربه کاربری نیز به جهت وب سایت و هم به جهت SEO اساسی است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار تارنما را نیز در لحاظ می گیرد.
به این عامل بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را تعیین کنید. به طوری که کسانی که از وبسایت شما تماشا می نمایند بتوانند به راحتی حیاتی آن تعامل داشته باشند و منطق وب سایت شما را فهم نمایند و همچنین در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. دیتاها ظریف و دارای ربط کلیدی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین شکست مردم تلاش به جهت ساختن وب سایتی هست که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در حیث بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت پیروزی در کسب و کار، یک رستوران بایستی منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران آگاه کند. هر کسب و کاری که دارید، برای هر کمپانی متعلق ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند ضروری است. همین بدان معناست که شما باید در جایی دیتاها کاملی در مورد کسب و کار خود داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه گونه کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک محصول است، باید تصاویری کلیدی کیفیت عالی به جهت تمامی محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، درصورتیکه در صنعتی فعالیت می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به تیتر مثال: سرویس ها پذیرایی عروسی، می بایست تمام کارها و کارهای انجام شده را مهم جزئیات در وب وبسایت خویش قرار دهید.
به عنوان مثال صاحب و مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند دیتاها کافی در مورد میزان مرغوب بودن همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در نتیجه می توانید مهم ارسال نظر به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را افزایش دهید. وبسایت خویش را کلیدی اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خود به صورت فردی طراحی نمایید تا مدام مخاطبان خویش را داشته باشید.
 
یک نکته اثرگذار به جهت وب سایت شما همین میباشد که قبل از طراحی وب وب سایت خود، وب وب سایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه چنانچه به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، می بایست بهترین حریف خویش را در زمینه کاری خویش و وبسایت او پیدا کنید. همینطور باز‌نگری کنید و عوارض موفقیت او را بیابید، ملاحظه کنید از چه سبک محتوایی در وبسایت خویش به کارگیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی اوقات یک یا دو جمله می تواند توانا باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، دارای تصویب اطلاعات اصلی در وبسایت خود، در فعالیت خویش توانا و کار کشته باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در وبسایت مطمئناً یک عدد از مهمترین امور است، براین اساس بایستی صفحه منحصر به فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت مشاهده کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه با آن شرکت چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین باید یک صفحه داده ها تماس در سایت خویش قرار دهید و تمام اطلاعات مثل آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک و پیوند شبکه های اجتماعی را به جهت کسب و فعالیت خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. چون هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری ارتباط دارای تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و فعالیت افزایش جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید اطلاعات تماس و آدرس پست الکرونیکی و شبکه های اجتماعی خویش را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در وبسایت قرار ندهید، آن ها می بایست بتوانند بر روی آنها کلیک کنند، به این ترتیب با کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه شوید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که بایستی انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه کلیه گوشی های هوشمند همین امکان را دارند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و مهم کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه بدون عبارات اختصاری بی فایده است و وبسایت فارغ از استراتژی مشخص بی معنی و بی فایده است.
مطمئن شوید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحه ها متفاوت وبسایت خود به کارگیری می کنید. به تیتر مثال: حیاتی ما تماس بگیرید یا این که حیاتی ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، صفحه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک استراتژی استراتژیک برای تارنما خود، بایستی راهی به جهت ساخت یک فراخوان برای اقدام در حیث بگیرید. همین بدان مفهوم است که آنچه مردمان دوست دارا‌هستند در وب سایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ مورد عشق خود در هر کاغذ از وب سایت بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به مجموعه شما لینک دهند. بتوانید به سایت خود بپیوندید، به نشانی اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خویش را مشاهده نمایید و …
شما باید اهداف خود را در وب سایت خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. زمانی از سایت شما بازدید می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن‌ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، می بایست به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارد می بایست به طور کامل امکانات و داده ها لازم را به رخ آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خویش را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک نتورک های اجتماعی را در تارنما درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی هستند که امروزه آیتم استقبال بخش اعظم مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود داراست که شما می بایست در آن‌ها عضو گردید و کسب و کار خویش را در وبسایت خود گسترش بدهید تا کسب و کار خود را گسترش دهید. این هم در سئوی شما فراوان موثر است. کار در نتورک های اجتماعی و سناریو لینک و پیوند های آن ها در وب وب سایت منجر تبلیغ برند شما می شود.

 

ایندکسر