[ad_1]

یادداشت سردبیر: آخرین اخبار و رهنمودهای مربوط به COVID-19 را در مرکز منابع ویروس مدوناگ پیدا کنید.



دولت ترامپ می خواهد از وزارت بهداشت و خدمات انسانی بخواهد که بیشتر مقررات خود را تا سال 2023 بررسی کند – و مواردی را که به موقع ارزیابی نشده اند به طور خودکار لغو کند.

قانون پیشنهادی به HHS نیاز دارد تا طی 24 ماه حدود 2400 مقررات را تجزیه و تحلیل کند – قوانینی که ده ها میلیون آمریکایی را تحت تأثیر قرار می دهد ، از مزایای مدیکر گرفته تا تصویب داروهای تجویز شده.

این اقدام با واکنش شدید ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و طرفداران مصرف کننده روبرو شد ، زیرا آنها می ترسند که این کار برای مقامات بهداشت فدرال را دشوار کند زیرا آنها سعی در کنترل بیماری همه گیر COVID-19 ، که منجر به مرگ بیش از 250،000 آمریکایی شد.

به گفته منتقدان ، به نظر می رسد پیشنهاد HHS برای الزام آور كردن دولت آینده بایدن طراحی شده است. آنها خاطرنشان كردند كه زمان پیشنهادی كه در 4 نوامبر ، فردای روز انتخابات منتشر شده است ، به نظر می رسد دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا ، نامزدی خود را برای دوره دوم از دست بدهد.

“مری نل ترفس” ، افسر سیاستگذاری بهداشت در “مشترک گود آیووا” ، یک گروه حمایت از مصرف کننده ، گفت: “بخش بدبینانه من فکر می کند که این یک روش کاملاً طراحی شده برای متوقف کردن بخش در دولت بعدی است.”

وی گفت HHS پهنای باند لازم برای بررسی همه این مقررات را طی دو سال آینده ندارد زیرا برنامه های متعدد خود را از جمله Medicaid و Medicare اجرا می کند.

اگر این پیشنهاد قبل از 20 ژانویه نهایی شود ، احتمالاً توسط دولت جدید بایدن لغو خواهد شد. وی گفت ، اما این تعهدات به تعهدات کارمندان HHS که سعی در حمله به بیماری همه گیر دارند ، اضافه خواهد شد.

مقامات HHS پیشنهاد آنها به دولت بایدن را انکار می کنند. برایان هریسون ، رئیس ستاد این بخش ، گفت که وی ابتدا درخواست بررسی قانونی این پیشنهاد را در آوریل داشت. وی گفت: “وكلاي ما هرچه سريعتر حركت كرده اند” و اين قانون با اين انتظار كه در دوره دوم ترامپ اجرا شود ، نوشته شد.

وی گفت: “نتیجه انتخابات هیچ ارتباطی با آن ندارد.”

هریسون گفت ، دموکرات ها و جمهوری خواهان طی 40 سال گذشته در تجدید نظر در مقررات موجود شکست خورده اند ، و قوانین غیرضروری و نامناسبی را برای کتاب ها به وجود آورده اند.

اما اندی اشنایدر ، استاد مركز كودكان و خانواده ها در دانشگاه جورج تاون كه درباره این پیشنهاد نوشت ، گفت كه او می ترسد تهیه غروب آفتاب یكی از اقدامات بسیاری باشد كه تیم ترامپ برای از بین بردن موارد جدید انجام می دهد. مدیریت.

وی گفت: “این خیلی چیزها را می گوید که آنها تا پایان سال چهارم منتظر ماندند تا دولت تصمیم بگیرد که روند تنظیم مقررات باید بهبود یابد.”

دولت های ورودی معمولاً قوانین جدیدی را که در انتظار بودند اما قبل از روز تصدی مقام اجرایی نمی شوند ، مسدود می کنند. این به دولت های جدید فرصت می دهد تا آنها را توسعه دهند.

تلاش ها برای بازبینی حساب های بودجه و سایر قوانینی که به عنوان بندهای فسخ شناخته می شوند ، از سالها قبل در بین محافظه کاران محبوب بوده است. دولت فدرال گاهی از مقررات غروب آفتاب در قانون استفاده می کند ، مانند کاهش مالیات که در زمان دولت جورج دبلیو بوش اعمال شد ، اما به ندرت نیاز به مقررات وزارتخانه برای رعایت این نوع مهلت های اجباری است.

این گزینه در میان کشورهایی که رویه های مختلفی را برای اقدامات اتخاذ شده توسط شوراهای قانونی یا نظارتی اتخاذ کرده اند ، محبوب تر است. این تلاش ها از نیاز به بازبینی بیشتر ابتکارات تا شناسایی آژانس های خاص یا قوانینی است که باید بر اساس یک برنامه منظم بررسی شوند.

HHS نظرات عمومی درباره این پیشنهاد را در 4 دسامبر تصویب کرد ، به استثنای بخشی از قاعده مربوط به مقررات Medicare که مهلت آن 4 ژانویه است. پیش از رئیس جمهور شدن بایدن در 20 ژانویه ، قانون نهایی پیش بینی می شود.

کارمندان HHS مقررات خاصی را که از نظر آنها منسوخ شده اند نشان نمی دهند. با این حال ، آنها در مطالب پشتیبانی خود برای پیشنهاد ، تا حدی یادداشت می کنند:

“تجزیه و تحلیل داده های مبتنی بر هوش مصنوعی مقررات HHS نشان داد که 85 درصد از مقررات دپارتمان که قبل از 1990 تنظیم شده بود ، ویرایش نشده است. این بخش تقریباً 300 استناد غیر فعال در Code of مقررات فدرال دارد ، به این معنی که بخشهای CFR مربوط به سایر بخشهای CFR است که دیگر وجود ندارند. “

هریسون گفت که عدم بازخورد به دلیل “اینرسی” و “فقدان مکانیسم تشویقی” است.

هریسون گفت: “بسیاری از روسای جمهور رسماً به آژانس های خود دستور داده اند كه مقررات موجود را مورد بازبینی قرار دهند و 40 سال قانونی وجود داشته است ، بنابراین به سادگی از دپارتمان ها كه این مقررات را بازبینی می كنند ، برای چندین دهه امتحان شده است و اثبات شده است كه بی اثر است.”

وی گفت: “ما باید رفتار آنها را تشویق كنیم.”

وی افزود: با داشتن بیش از 80،000 کارمند ، این بخش باید بتواند بررسی 2400 قانون را در 24 ماه به پایان برساند.

هریسون گفت که این پیشنهاد توسط قانونی که توسط رئیس جمهور جیمی کارتر در اواخر دهه 1970 امضا شد و سازمان های فدرال را ملزم به بررسی قوانین موجود می کند ، مجاز است. اشنایدر گفت ، اما هیچ قانونی در قانون وجود ندارد که بخواهد مقرراتی را که در مدت زمان مشخص بررسی نمی شوند ، کاهش دهد.

این پیشنهاد می گوید که دبیر HHS انعطاف پذیری لازم را برای جلوگیری از حذف برخی از مقررات “به صورت مورد به مورد” خواهد داشت.

HHS تخمین می زند که طی دو سال معاینه تا 19 میلیون دلار هزینه داشته باشد. این آیین نامه طبق پیشنهاد هر 10 سال باید بازنگری شود.

ترامپ هنگام روی کار آمدن در سال 2017 ، وعده داد که برای هر آیین نامه ای که از طرف دولت وی صادر می شود ، این دو قانون را حذف می کند. در ماه ژوئیه ، او گفت که دولتش از این هدف فراتر رفته است.

وی در سخنرانی خود در باغ گل رز گفت: “برای هر آیین نامه جدید اضافه شده ، تقریباً هشت آیین نامه فدرال لغو شده است.” واشر واشنگتن پست گفت كه این بیانیه بر اساس “ریاضیات مشكوك است و هر ماده را به عنوان وزن برابر ارزیابی می كند.”

یکی از معدود گروه هایی که از پیشنهاد HHS پشتیبانی می کند ، فدراسیون ملی تجارت مستقل است. این گروه گفت این پیشنهاد باعث کاهش بار نظارتی برای مشاغل کوچک خواهد شد.

اما گروه های دیگر ، مانند آکادمی عصب شناسی آمریکا ، پیشنهاد می کنند که قانون پیشنهادی سهم گروه های ذی نفع را در تغییر در مقررات موجود محدود می کند ، زیرا در هنگام تغییر قوانین ، روند معمول جستجوی نظرات عمومی را دنبال نمی کند. این گروه به HHS گفت: “AAN به شدت از روند مداوم اصلاح و لغو مقررات در طول دوره اطلاع رسانی و اظهار نظر پشتیبانی می کند ، زیرا فرصت ذی نفعان را برای ارائه بازخورد درباره مقررات پیشنهادی قبل از اجرای تغییرات به ذینفعان می دهد.”

کمیسیون پرداخت و دسترسی Medicaid و CHIP ، که به کنگره مشاوره می دهد ، با این پیشنهاد مخالف است. در این نامه به HHS آمده است: “MACPAC نیاز به یك قانون پیشنهادی را مورد س questionsال قرار می دهد كه باعث ایجاد یك فرآیند تكثیركننده و اداری جدید می شود كه احتمالاً سردرگمی را برای ذینفعان ، كشورها ، تأمین كنندگان و برنامه های مراقبت مدیریت شده ایجاد می كند.” “الزامات جدید کار غیرضروری اضافی ایجاد می کند که بخش و CMS را از نقش حیاتی آنها در سیستم مراقبت های بهداشتی ، Medicaid و CHIP در میان همه گیر و چالش های اقتصادی ناشی از آن منحرف می کند.”

بتسی بورن ، معاون ارشد انجمن مارک های مصرف کننده ، گفت که مشخص نیست که قانون پیشنهادی چگونه بر مقررات و استانداردهای ایمنی طولانی مدت محصول تأثیر می گذارد. وی در توضیحات درباره قانون پیشنهادی نوشت: “این ایده كه این مقررات خاتمه یابد زیرا تایمر مقررات بسیار طولانی است ، قابل قبول نیست.”



[ad_2]

منبع: ketabche-online.ir