دکوراسیون اتاق کار اداری باید به طوری باشد که اکثر فضای آن با نور طبیعی روشن شود و ترجیحا از پرده هایی استفاده شود که جلوی نور را نگیرند. یکی از این موارد طراحی داخلی فضای اداری شما می باشد. تحقیقات، بیانگر این هستند که مهندسی صحیح فضاهای اداری در کنار اجرای دکوراسیون داخلی به شیوه مناسب، سبب بهره وری بیش تر کارکنان می گردد. تنها ایراد این پارتیشن ها این است که برای فضاهای شلوغ، کارایی مناسبی ندارند. پارتیشن ها را می توان دیواره های نازک و سبکی نامید که برای تفکیک و تقسیم فضاهای داخلی به کار می روند. اینکه شما در طراحی داخلی فضاهای اداریتون خلاقیت و جسارت داشته باشید، کمک می کنه که تفاوت و تمایز نسبت به سایر رقبا داشته باشید. برای اینکه بتوانیم با استفاده از دکوراسیون ادرایی در راستای ارتقای دفتر کار موفق باشیم، نیاز است که ارتباط خاصی بین درون و بیرون یک محیط به واسطه پنجره ها، جدارهها و پارتیشن ها در نظر گرفته شود. اینکه دیوار شما رنگ ساده داشته باشد یا یک کاغذ دیواری زیبا، یا طراحی خاص خودش، همگی در جلب نظر مراجعهکنندگان به شرکت تاثیرگذار است. در زمان سفارش پارتیشن ها از شرکت ارائه دهنده خدمات درخواست کنید طرح دو بعدی یا سه بعدی را به شما نشان دهد تا از اتفاقی که قرار است در محیط کار شما رخ دهد، به خوبی اطلاع داشته دکوراسیون داخلی دفتر اداری باشید.

پارتیشن های اداری تک جداره، عموما از دیواره های شیشه ای تشکیل می شوند و چهارچوب آن ها نیز ممکن است از جنس شیشه باشد. در ادامه، ضمن معرفی این فاکتورها به شما روشی ساده برای آگاهی از قیمت پارتیشن ها معرفی خواهیم کرد. همچنین از نظر لایه، پارتیشن ها به دو دسته تک جداره و دو جداره تقسیم می شوند. پارتیشن اداری در انواع مختلف مانند پارتیشن های اداری شیشه ای تک جداره یا دوجداره و قاب دار و بدون قاب، پارتیشن های PVC، پارتیشن های چوبی و … از محصول و خدمات و یا پیشرفت های کاری خود تابلوهایی برای دیوارهای دفتر کار مهیا نمایید و به جذابیت محیط کار بیفزایید. برای مثال اگر بخواهیم انواع پارتیشن از نظر جنس را به شما معرفی کنیم می توانیم به پارتیشن ام دی اف، پارتیشن شیشه و ام دی اف، پارتیشن ام دی اف با پروفیل آلومینیومی و پارتیشن شیشه ای با پروفیل آلومینیومی اشاره کنیم که هر کدامشان دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و شما بر حسب نیاز خود می توانید هر کدام را که می خواهید از سایت ما یعنی سایت ساویس سفارش داده و خریداری نمایید. به همین سبب باید فضای منحصر به فردی در دکوراسیون اداری برای منشی در نظر گرفته شود تا بتواند با فعالیت های آن اداره خود را تطبیق دهد.

در واقع انتخاب یک فضای خاص و مناسب اداری که هماهنگ و مرتبط با نوع فعالیت شغلی است، تأثیر مطلوب و مفیدی در چگونگی روند کار و کارمندان اداره خواهد داشت. کارمندان در یک اداره ای که به خوبی دیزاین شده و به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده باشد هرگز احساس خستگی و یا عدم تمرکز نمی کنند. خلق یک محیط استاندارد و زیبا برای زندگی چه در منزل و یا محل کار بسیار مهم است. سازمان و اداره شما مانند خانه دوم افرادی است که در آنجا به فعالیت مشغول هستند جایی که شما بعنوان مدیریت آن مجموعه برای بدست آوردن سهم بیشتر از بازار و همچنین سود بیشتر از تجارتتان و ایجاد کردن فرصتهای جدید شغلی و در نهایت خدمت موثر به جامعه وقت زیادی از زندگی با ارزش خود را در آنجا سپری میکنید.اگر شما صاحب یک شرکت خصوصی باشید دکوراسیون دفتر کار شما که نماد و شمای کلی کار و تجارت شماست بسیار اهمیت بالایی پیدا میکند .این دکوراسیون میتواند معرف فرهنگ سازمانی و افکار پنهان شما نیز باشد.جالب است بدانید خیلی از سازمانها و شرکتهای موفق و به نام و پیشرو در صنعت از دکوراسیونهایی استفاده میکنند که بتوانند همان راحتی خانه را در محیط کار نیز داشته باشند .البته باید برای داشتن دکوراسیون اداری و چیدمان مبلمان اداری مناسب برای محیط کار شرایط مختلفی را آماده سازید که اولین شرط ان استفاده از نظرات یک مشاور حرفه ای میباشد .

خوب است بدانید که این پارتیشن های از قابلیت نصب قفل و دستگیره نیز برخوردار می باشند. در زمستان 94 مبلمان و دکوراسیون اداری دکومیـــر میتوانید با خرید هریک از محصولات گروه مبلمان و پارتیشن اداری آرفونی از تخفیف 10% برخوردارد شوید . بنابراین پیشنهاد میکنیم تا حد توان با شرکتهایی همکاری کنید که به دلیل فعالیت بالا، توانایی کاهش هزینههای جاری از جمله قیمت خرید مصالح ساختمانی و غیره را داشته باشند. سعی کنید تا جایی که امکان دارد، خرید مبلمان را پس از پارتیشن بندی انجام دهید. حفظ فضای خصوصی برای هر فرد، تفکیک بخش های گوناگون یک محیط کار با کمک پارتیشن بندی با توجه به کاربری فضا، نمای بصری فضای کار و موارد دیگر، از جمله مزایای استفاده از پارتیشن های اداری به شمار می ورند. بخش هایی از محیط کار که بیش تر عمومی هستند، مثل سالن غذاخوری یا نمازخانه را باید به نحوی با پارتیشن بندی از دیگر قسمت ها تفکیک کرد که حریم خصوصی افراد حاضر در آن ها حفظ شود. وقتی به طراحی داخلی یک شرکت یا اداره ، پرداخته می شود، اهمیت وجود پارتیشن ها را نمی توان نادیده گرفت. ضمن این که در کنار همه ی رنگ های دیگر به شفاف تر شدن اثر آن ها کمک می کند.

ایندکسر