خودروهای بدون راننده نباید مسابقه دهند


وقتی از استعاره «مسابقه» در بحث‌های فناوری خودروهای بدون راننده استفاده می‌شود، دندان‌هایم را به هم می‌سایم.

شرکت‌های توسعه‌دهنده فناوری خودروهای رایانه‌ای، از جمله تسلا، بایدو چین و شرکت خواهر گوگل وایمو، به طور منظم شرح داده شده است موجود که در پریدن ساخت ماشین های خودران آماده برای استفاده گسترده برخی از ایالات متحده سیاست های سازمان ها و مقامات منتخب در مورد نیاز آمریکا به نشان دادن “رهبری” با شکست دادن چین در فناوری خودمختار صحبت کنید.

آهسته‌تر حرکت کردن با فناوری‌ای که می‌تواند زندگی مردم را بهبود بخشد، خطراتی دارد، اما نباید به طور غیرانتقادی این روایت را باور کنیم که باید فناوری‌ای را در نظر بگیریم که توسعه آن سال‌ها طول می‌کشد – و می‌تواند به عنوان یک مسابقه هم مزایای جدی و هم دام‌های کشنده داشته باشد. . .

خطر این است که احساس مصنوعی فوریت یا انگیزه برای «برنده شدن» می‌تواند خطرات امنیتی غیرضروری ایجاد کند، به شرکت‌ها اجازه دهد اطلاعات شخصی بیشتری را جمع‌آوری کنند و منافع شخصی شرکت را بر منافع عمومی ترجیح دهند.

وقتی می خوانید که یک شرکت یا کشور در حال مسابقه دادن، مسابقه دادن، مسابقه دادن یا برنده شدن در یک زمینه فناوری جدید است، بسیار مفید است که متوقف شوید و بپرسید: اصلاً چرا این یک مسابقه است؟ پیامدهای احتمالی این احساس فوریت چیست؟ این پیام برای چه کسی است؟

اکثر تکنولوژیست های خودران اکنون فکر می کنند می تواند دهه ها طول بکشد تا زمانی که ماشین های کنترل شده توسط کامپیوتر رایج شوند. یک ماه، یک یا دو سال دیگر ممکن است اهمیت زیادی نداشته باشد، و مشخص نیست که همه مسابقات ارزش برنده شدن را داشته باشند.

پس چرا این روایت ماشین خودران وجود دارد؟ اولاً، شرکت‌ها این را مفید می‌دانند که توسط کارکنان، سرمایه‌گذاران، شرکای تجاری، تنظیم‌کننده‌ها و عموم مردم به عنوان بهترین‌ها در ایجاد فناوری‌های حمل‌ونقل رایانه‌ای ایمن، مفید و سودآور دیده شوند. همه می خواهند از برنده حمایت کنند.

پیشگامان توانایی تعریف جهت یک فناوری جدید و ایجاد شبکه ای از متحدان تجاری و کاربران را دارند.

اما برنده شدن در “مسابقه” در فناوری همیشه منطقی نیست. اپل اولین شرکتی نبود که گوشی هوشمند عرضه کرد. گوگل اولین موتور جستجو در اینترنت را توسعه نداد. شرکت تولید نیمه هادی تایوان اولین تراشه کامپیوتری پیشرفته را تولید نکرد. آنها فوق ستاره های فناوری هستند زیرا آنها این کار را (شاید) به بهترین شکل انجام دادند، نه اول.

دوم، روایت «مسابقه» مانند چمدانی است برای متقاعد کردن مردم یا مقامات منتخب به حرکت سریعتر با قوانین و مقررات، توجیه باخت، یا قرار دادن مردم در معرض خطر غیرضروری برای «برنده شدن».

حتما بخوانید:
لیست سایت های جدید برای پی بی ان ها

روزنامه وال استریت گزارش شده است هفته گذشته در مورد نگرانی ها مبنی بر اینکه شرکت حمل و نقل خودران TuSimple با “عجله به بازار با کامیون های خودران” زندگی را به خطر می اندازد. این مجله گزارش داد که در بهار گذشته، یک کامیون مجهز به فناوری TuSimple به طور ناگهانی از یک ایالت در آریزونا منحرف شد و با یک مانع بتنی برخورد کرد. TuSimple به ژورنال گفت که هیچ کس آسیب ندیده است و ایمنی یک اولویت است.

خودروهای آزمایشی خودران اپل به حاشیه‌های نزدیک مقر این شرکت در Bay Area برخورد کرده‌اند و در اوایل سال جاری یکی از آنها نزدیک بود به یک دونده در حال عبور از خیابان برخورد کند. گزارش شده است ماه گذشته

اتومبیل‌های بدون راننده در نهایت می‌توانند جاده‌های ما را ایمن‌تر کنند، اما هر یک از این حوادث یادآور تهدیداتی بود که این شرکت‌ها با ایجاد پیچ‌خوردگی در خودروهای خودران ایجاد می‌کنند. توسعه یک برنامه استریم ویدئو، مردم را نمی کشد.

کید متز، خبرنگار نیویورک تایمز که در مورد فناوری خودروهای خودران می نویسد، به من گفت: “ما به این شرکت ها اجازه دادیم قوانین را تعیین کنند.”

کید بازنگری در روایت نژاد پیشنهاد کرد. او گفت که به جای تلاش برای برنده شدن در گسترش خودروهای خودران، می تواند مسابقه ای برای مدیریت این فناوری در جهت منافع عمومی برگزار شود.

توصیف فن آوری های جدید به عنوان “مسابقه” با چین عالی هم نیست برای اولین بار یک شرکت آمریکایی که یک فناوری جدید را تجاری می کند، مزایایی دارد، اما این نیز خطرناک است که همه چیز را یک رقابت ابرقدرت بدانیم.

در یک یک مصاحبه سال گذشته، همراه با کارا سویشر، مجری وقت پادکست Times Opinion، آن وویچیکی، مدیر عامل 23andMe، شکایت کرد که ایالات متحده در «جنگ اطلاعاتی که در مورد درک ژنوم انسان در جریان است» در پشت چین قرار دارد. سپس سویشر پرسید: “آیا این جنگی است که می خواهیم برنده شویم؟”

سؤال خوبی بود. اگر چین مقادیر زیادی از DNA افراد را جمع آوری کند، آیا این بدان معناست که ایالات متحده نیز باید این کار را انجام دهد؟

علاوه بر این، تمرکز بر خودروهای بدون راننده نیز ممکن است جابجا شود ایده های جایگزین برای بهبود حمل و نقل.

شاید استعاره نژادی که ما نیاز داریم از افسانه ازوپ در مورد آن آمده باشد خرگوش و لاک پشت. آهسته، پیوسته، باهوش، با آگاهی دقیق از مزایا و معایب راهی برای برنده شدن در مسابقه اتومبیلرانی بدون راننده است. (اما این یک مسابقه نیست.)

حتما بخوانید:
هیدرولیک چیست و مهمترین قطعات آن، انواع سیال و معرفی پرکاردبردترین قطعات در صنعت

نکته هفته

این هفته، سامسونگ مجموعه جدیدی از گوشی های تاشو را معرفی کرد که عناصری از گوشی های هوشمند و تبلت ها را ترکیب می کند. برایان ایکس چنستون نویس فناوری مصرف کننده تایمز در مورد علاقه و (بیشتر) علاقه خود به تلفن های پیشرفته صحبت می کند:

تلفن های همراه تاشو اساساً گوشی های هوشمندی هستند که دارای لولا هستند که مانند یک کتاب برای افزایش اندازه صفحه نمایش باز و بسته می شوند. سامسونگ سال هاست که این فناوری را کامل کرده است، اما من هنوز در مورد آن شک دارم.

اینها برداشت من از مزایا و معایب مدل‌های قبلی پس از آزمایش آنها در سال‌ها پیش بود (شروع با معایب):

منفی

  • وقتی گوشی های تاشو تا شوند ضخامت بیشتری نسبت به گوشی های هوشمند معمولی دارند و به جیب یا دست شما حجیم می کنند.

به علاوه

برای برداشت مشابه: دیوید پیرس، نویسنده The Verge، نوشت که تلفن های تاشو ایده خوبی به نظر می رسند، اما به طرز آزاردهنده ای به خطر افتاده اند.

  • این گرگ و میش کارفرمایان سیلیکون ولی است: همکار من ارین گریفیث است گزارش شده است در مورد اینکه چرا برخی از بنیانگذاران شرکت های فناوری جوان کنار می روند. تعجب: زمانی که به دست آوردن پول سرمایه‌گذار سخت‌تر است، اقتصاد متزلزل است و کاهش هزینه‌ها از «چشم‌انداز» سردتر است، اداره یک شرکت چندان سرگرم‌کننده نیست. (امتیازات جایزه برای تصویر درخشان اسب شاخدار.)

  • تکنولوژی ضعیف دولتی یک نشانه است، نه دلیل اختلال عملکرد: واشنگتن پست موارد فوق العاده و آزاردهنده ای دارد انشا عکس نمایش فناوری منسوخ و بوروکراسی ناشیانه IRS برای پردازش اظهارنامه مالیاتی. کافی شاپ فقط دریایی از کاغذ است. (ممکن است اشتراک لازم باشد.)

  • پهپادهای سرگرمی به جنگ می روند: پهپادهای مورد استفاده در مناطق جنگی دیگر فقط سلاح های بزرگ و گران قیمت نیستند. همکار من اندرو ای. کرامر گفت که ارتش اوکراین همچنین از پهپادهای سرگرم کننده در کارگاه های موقت برای پرتاب بمب و شناسایی اهداف توپخانه استفاده می کند. گزارش شده است.

هیچ کس نمی تواند مقاومت کند مارتا سگ با چشمانی متمم.


ما می خواهیم از تو بشنویم. به ما اطلاع دهید که درباره این خبرنامه چه فکر می کنید و چه چیزهای دیگری را می خواهید بررسی کنیم. می توانید با ما در تماس باشید ontech@nytimes.com.

اگر هنوز این خبرنامه را در صندوق ورودی خود دریافت نکرده اید، لطفا اینجا ثبت نام کنید. شما همچنین می توانید بخوانید از ستون های On Tech گذشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort lyft accident lawyer html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeLevitraGeciktiriciMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma