ترامپ مقررات مصرف دارو در بخش B ، بخش D در Medicare را منتشر کرد


رئیس جمهور دونالد جی ترامپ روز جمعه دو قانون مدیکر را منتشر کرد که به طور گسترده به عنوان جدایی با تولیدکنندگان دارو ، بیمه ها و واسطه های زنجیره تأمین دارویی منتشر شده است.

کارشناسان سیاست ، گروه های تجاری و قانون گذاران دموکراتیک بلافاصله سوال می کنند که آیا این دو قانون قابل اجرا هستند؟

یک قانون می تواند پرداخت Medicare Part B را برای بسیاری از داروهایی که در مطب پزشکان استفاده می شود با قیمت های پایینتری که اکنون در سایر کشورهای ثروتمند اعمال می شود ، گره بزند. قانون دوم تخفیف های اعمال شده در برنامه های داروخانه Part D Medicare را به آنهایی که در برنامه سلامت عظیم فدرال ، که آمریکایی های 65 سال به بالا و افراد معلول را شامل می شود ، هدایت می کند.

در اصل ، این دو قانون بسته ای است که می تواند دو مخالف اصلی را در بحث قیمت دارو عصبانی کند.

قانون قسمت B می تواند موجب صرفه جویی در بازه زمانی 86-87 میلیارد دلار شود و قیمت هایی را که Medicare برای داروهای گران قیمت از جمله داروهای سرطان پرداخت می کند ، کاهش می دهد. با این حال ، این پول نشان دهنده کاهش درآمد تولید کنندگان دارو است. تحقیقات و تولیدکنندگان دارویی آمریکا (PhRMA) و سازمان نوآوری در بیوتکنولوژی (BIO) روز جمعه بیانیه هایی در اعتراض به این قانون صادر کردند.

میشل مک موری-هیث ، دکترا ، مدیر عامل BIO ، قانون قسمت B را یک مانع فوری توصیف کرد که پس از تصدی رئیس جمهور جو بایدن رئیس جمهور منتخب مواجه خواهد شد.

مک موری-هیت گفت: “از بین بردن این سیاست بی پروا ، مشکوک و عملیاتی غیرقابل تحقق دولت بایدن ، حواس پرت کننده ای خواهد بود زیرا آنها پاسخ ملت به این همه گیری را می گیرند.”

در یک کنفرانس خبری روز جمعه ، به نظر می رسد ترامپ از مخالفت صنعت دارو برخوردار است.

وی گفت: “من از شركت های دارویی خیلی خوشم نمی آید ، اما مجبور بودیم این كار را انجام دهیم.”

ترامپ همچنین گفت که وی در انتخابات نوامبر پیروز شد. اما رئیس جمهور همچنین فرض کرد که سرنوشت نهایی قوانین جدید او به دولت بعدی بستگی دارد.

ترامپ بدون توصیف منظورش از “آنها” گفت: “مدت زیادی طول کشید تا ما بتوانیم این کار را انجام دهیم ، زیرا طبق قانون ما مجبور بودیم روندی را طی کنیم. اما چنین چیزی هرگز وجود نخواهد داشت. امیدوارم آنها فقط آن را حفظ کنند.” .

ترامپ گفت: “من امیدوارم که آنها شهامت حفظ آن را داشته باشند زیرا لابی قدرتمند داروها – داروخانه بزرگ – افرادی را تحت فشار قرار می دهد که مانند شما باور نمی کنند”.

در مقابل ، تولیدکنندگان دارو بیشتر از طرح ترامپ برای هدایت پس انداز از تخفیف به آمریکایی های پیر حمایت می کنند.

روز جمعه ، دولت ترامپ پیشنهاد تخفیف برای داروخانه های بخش D را که قبلا گفته بود رها شده است ، از سر گرفت. این قانون که روز جمعه توسط دفتر بازرس کل وزارت بهداشت و خدمات اجتماعی (HHS) صادر شد ، شامل چندین منبع به پیش بینی ها است که نشان می دهد این قانون می تواند هزینه های گزافی برای دولت فدرال داشته باشد. یک تحلیل ، افزایش بالقوه 196.1 میلیارد دلاری در طول تقریباً 10 سال را پیش بینی می کند.

بیمه ها و مدیران داروخانه ها (PBM) که از طرف آنها در حال مذاکره هستند ، از برنامه های ترامپ برای مبادله تخفیف های قسمت D به عنوان سود احتمالی غیر منتظره برای تولیدکنندگان دارو خبر داده اند.

برنامه های بیمه سلامت ایالات متحده و PBMs Trade Group ، انجمن مدیریت مراقبت های دارویی (PCMA) ، بیانیه هایی را با مخالفت با قانون قسمت D منتشر کردند که روز جمعه منتشر شد.

رئیس PCMA JC Scott در بیانیه ای گفت ، به نظر می رسد قانون تخفیف قسمت D روند طبیعی ایجاد قانون را دور زده و مسائل حقوقی قابل توجهی را به وجود آورد. وی گفت: “PCMA تمام گزینه های قانونی ممكن را برای جلوگیری از اعمال این قانون و بی ثبات كردن برنامه Medicare Part D كه میلیون ها ذی نفع به آن اعتماد می كنند ، بررسی خواهد كرد.”

در بیانیه مشترک ، رئیس دو کمیسیون مجلس که مدیکر را تحت نظر دارد ، با هیجان ترامپ درباره وضع قوانین ، یک استثنا را قائل شد.

ریچارد نیل ، رئیس کمیته شیوه زندگی و معنی ، رئیس جمهور و رئیس هیئت مدیره گفت: “با گسترش ویروس کرونا در سراسر کشور ، پرزیدنت ترامپ روزهای گرگ و میش خود را در دفتر سپری می کند ، و پیشنهادهای نیمه تمام را که احتمالاً در دادگاه رد می شوند فشار می دهد.” کمیته انرژی و تجارت مجلس Frank Pallone Jr (D-NJ).

آنها افزودند: “اگر رئیس جمهور جدی بود ، باید با كنگره كار كند تا قانون دو حزب ما را تصویب كند تا دولت فدرال را قادر به مذاكره در مورد قیمت پایین دارو برای همه آمریكایی ها كند.” “ما مشتاقانه منتظر همکاری با رئیس جمهوری هستیم که متمرکز بر دستیابی به نتایج معنی دار برای مردم آمریکا است.”

با این حال هدف اصلی قانون Medicare قسمت B ترامپ – استفاده از قیمت های پرداخت شده در سایر کشورهای ثروتمند به عنوان معیار – در بخشی از برنامه انتخاباتی جو بایدن رئیس جمهور منتخب منعکس شده است.

بایدن استفاده از “میانگین قیمت در سایر کشورها (روندی به نام قیمت گذاری مرجع خارجی)” را به عنوان روشی برای کاهش هزینه داروهای جدید به اصطلاح خاص پیشنهاد کرد. این کلاس از داروها شامل بسیاری از داروهای ضد سرطان تحت پوشش قسمت B است.

علاوه بر این ، در لایحه ای که خانه به تصویب رسانده است ، از مدیکر خواسته شده تا در مذاکره با تولیدکنندگان دارو ، قیمت های سایر کشورهای ثروتمند را نیز در نظر بگیرد. معروف به قانون کاهش مصرف مواد مخدر الیجا کامینگز ، که به نام نماینده فقید کنگره دموکرات که در سال 2019 درگذشت نامگذاری شد. دو جمهوریخواه ، برایان فیتزپاتریک از پنسیلوانیا و خیمه هررا بویتلر از واشنگتن ، از این لایحه حمایت کردند.

محبوب ترین ملت

قانون بخش B به دنبال ایجاد یک برنامه آزمایشی 7 ساله است که به عنوان مدل مورد علاقه ترین ملت (MFN) برای داروهای تحت پوشش Medicare ، بخش B. شناخته می شود. ، با توجه به کشورهایی که در سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) قرار دارند ، با قیمت های پرداخت شده در سایر کشورهای ثروتمند.

مدل MFN با هدف تمرکز بر 50 داروی گران قیمت برای بخش Medicare قسمت B انجام می شود. این قانون اجازه می دهد موارد استثنا در مورد برخی داروها ، از جمله محصولات ایمونوگلوبولین داخل وریدی و داروهای COVID-19 ، ایجاد شود. این مدل همچنین برای برخی بیمارستان ها و کلینیک ها از مشارکت مورد نیاز در مدل MFN استثنا می کند. اینها شامل بیمارستانهای سرطان ، بیمارستانهای کودکان ، بیمارستانهای دسترسی ویژه ، مراکز بهداشتی درمانی روستایی ، مراکز بهداشتی فدرال و امکانات بهداشتی هند است.

تد اوکان ، مدیر MBA ، مدیر اجرایی اتحاد جامعه شناسی انکولوژی ، در بیانیه ای گفت:

“این نه تنها ارائه دهندگان سرطان جامعه را تهدید می کند زیرا آنها در طی یک بیماری همه گیر کنترل نشده برای درمان اکثر آمریکایی های مبتلا به سرطان می جنگند ، بلکه قانون موجود را که توسط شاخه دولت دولت وضع شده است ، با گستاخی دور می زند” گفت اوكون.

تحت مدیریت ترامپ ، مراکز خدمات CMS و Medicaid قصد دارند برنامه MFN را از اول ژانویه 2021 راه اندازی کنند.

CMS پیشنهاد خود را برای بخشی از BFN به عنوان یک قانون نهایی موقت با یک دوره نظر برنامه ریزی شده منتشر کرد. این روشی است که برای تصویب سریعتر قوانین فدرال طراحی شده است ، که معمولاً ابتدا به عنوان قوانین پیشنهادی ارائه می شود و سپس نهایی می شود.

روز جمعه یکی از مشاوران سابق ترامپ از استفاده از این روش شتابزده انتقاد کرد. در یک توییت ، برایان بلیز ، که دستیار ویژه ترامپ در سیاست های بهداشتی بود ، گفت که این قانون نهایی موقتی “عملا هیچ شانسی برای تشکیل یک مجلس قانونی نخواهد داشت.”

https://twitter.com/brian_blase/status/132981808187575603465

با این حال ، راشل ساکس ، دانشیار حقوق در دانشگاه واشنگتن در سنت لوئیس ، میسوری ، قانون قسمت B ترامپ را “یک گام بزرگ بلاغی به جلو در مورد اصلاح قیمت مواد مخدر” خواند ، اگرچه “بعید است که به دلیل سوst اقدامات رویه ای اجرا شود”. .

ساکس در توئیت خود نوشت: “به طور خلاصه ، با این قانون ، رهبر حزب جمهوری خواه از این پیشنهاد حمایت می کند که آمریکایی ها نباید هزینه های بالاتری نسبت به شهروندان کشورهای دیگر بپردازند – و او آماده است تصویب کنترل قیمت های اروپا را برای کاهش قیمت ها در اینجا تصویب کند.”

https://twitter.com/RESachs/status/132987940263737910017

برای اخبار بیشتر ، Medscape را در فیس بوک دنبال کنید ، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب.




منبع: ketabche-online.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>