[ad_1]

تعطیلات همزمان با نزدیک شدن به تعداد موارد COVID-19 در کشور با سرعت بی سابقه در حال نزدیک شدن است که منجر به اخطارهای وحشتناک کارشناسان بهداشت عمومی می شود.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها هشدارها و دستورالعمل های به روز شده مربوط به اجتماعات خانواده را صادر کرده است. دکتر آنتونی فاوسی ، مشاور کاخ سفید در مورد ویروس کرونا و مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری های عفونی ، در مصاحبه ها گفت که فرزندان وی به دلیل خطرات ویروس کرونا ، برای شکرگذاری به خانه نمی روند. وی به سی بی اس نیوز گفت: “اقوامی که سوار فرودگاه می شوند در معرض دید قرار گرفتند.” “و سپس وارد در شوید و بگویید” شکرگذاری مبارک “، که باید نگران آن باشید.”

آیا آمریکایی ها گوش می دهند؟ شاید نه. به خصوص از آنجا که شرکت های هواپیمایی که از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در ماه مارس دچار شوک های شدیدی در درآمد شده اند ، به مسافران می گویند که می توانند با خیال راحت سفر کنند و معاملات را با کرایه ویژه تعطیلات شیرین کنند.

شرکت های هواپیمایی می گویند که اطلاعات بیشتری در مورد این ویروس در حال حاضر شناخته شده است و مطالعات اخیر تحت حمایت صنعت نشان می دهد پرواز به همان اندازه فعالیت های روزمره منظم ایمن است. آنها همچنین سیاست هایی مانند دستورالعمل ها و تمیز کردن بهتر را برای محافظت از مسافران در برابر ویروس کرونا تقویت می کنند.

وقت آن است که واقعیت را بررسی کنیم.

آمریکایی هایی که پرواز را انتخاب می کنند مشمول سیاست های ایمنی در حال توسعه COVID خواهند بود ، که در نتیجه عدم وجود یک استراتژی فدرال واحد ، توسط شرکت های هواپیمایی متفاوت است. در زمان دولت ترامپ ، آژانس های دولتی مانند اداره هوانوردی فدرال و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در صدور و اجرای بخشنامه های حمل و نقل هوایی ملی موفق نبودند.

و در حالی که رئیس جمهور منتخب جو بایدن اعلام کرده است که رویکرد فدرال قویتری در برخورد با COVID-19 اتخاذ خواهد کرد ، که می تواند منجر به چنین اقداماتی شود ، دولت ترامپ در فصل تعطیلات پیش رو همچنان در راس امور است.

در اینجا مواردی است که باید قبل از رزرو بدانید.

شرکت های هواپیمایی می گویند پرواز در طی یک بیماری همه گیر بی خطر است. درست؟

یادداشت سردبیر: آخرین اخبار و رهنمودهای مربوط به COVID-19 را در مرکز منابع ویروس مدوناگ پیدا کنید.

صنعت حمل و نقل هوایی مصوبه ایمنی خود را به مطالعه ای اختصاص داده است كه توسط پرچمدار هواپیمایی خود برای گروه تجاری آمریكا تهیه شده و توسط محققان دانشگاه هاروارد انجام شده است ، و همچنین یكی دیگر توسط وزارت دفاع با كمك شركت هواپیمایی یونایتد انجام شده است.

هر دو گزارش انتقال بیماری را در هواپیما مدل می کنند ، با این فرض که همه افراد نقاب دارند و سیستم های فیلتراسیون هوا بسیار کارآمد هواپیما کار می کنند. گزارش هاروارد نتیجه گیری می کند که خطر انتقال COVID-19 در پرواز “زیر سایر فعالیت های معمول در طی یک بیماری همه گیر ، مانند خرید مواد غذایی یا غذا خوردن در خارج از منزل است” ، در حالی که مطالعه DOD نتیجه گرفت که فرد باید به طور فرضی برای 54 ساعت متوالی حضور در هواپیما برای گرفتن COVID-19 از مسافر دیگر.

اما مفروضات این مطالعات محدودیت هایی دارد.

علیرغم کاربرد بیشتر ایرلاین ها در استفاده از ماسک ، گزارش های عدم رعایت مسافران بین آنها همچنان ادامه دارد. اکثر شرکت های هواپیمایی می گویند مسافرانی که از ماسک زدن خودداری می کنند ، نه تنها از سوار شدن محروم می شوند ، بلکه امتیازات سفر در آینده را نیز به خطر می اندازند. گزارش های اخیر مطبوعات نشان می دهد که دلتا صدها نفر از این مسافران را در لیست پرواز ممنوع قرار داده است. برخی از مسافران ممکن است با برداشتن ماسک خود برای خوردن یا نوشیدن برای مدت طولانی تری در پرواز ، سعی کنند که این قانون را دور بزنند و مهمانداران ممکن است احساس کنند که می توان جلوی آنها را گرفت.

اگرچه کارشناسان بهداشت عمومی موافقند که هواپیماها دارای سیستم های تصفیه با کارایی بالا هستند که در کابین خلبان قرار دارند و اگر کسی که ناخودآگاه مبتلا به COVID-19 است ، ماسک خود را برای خوردن پاک می کند و هوا را چند دقیقه پخش می کند. یا نوشیدنی ، هنوز زمان برای رسیدن ذرات ویروسی به دیگران است که قبل از مکش توسط فیلتر به دیگران نشسته اند.

کارشناسان بهداشت عمومی گفتند که مقایسه زمان حضور در هواپیما با زمان فروشگاه مواد غذایی سیب و پرتقال است.

دکتر هنری وو ، مدیر مرکز Emory TravelWell و دانشیار بیماری های عفونی در دانشکده پزشکی دانشگاه اموری ، گفت: حتی اگر در هر دو مکان ماسک بزنید ، مدت زمان تماس در هر دو مکان می تواند بسیار متفاوت باشد.

وو گفت: “اگر این یک پرواز طولانی است و چند ساعت در این وضعیت قرار دارید ، با گذشت زمان در معرض انباشت قرار می گیرید. بنابراین یک پرواز یک ساعته 1/10 خطر یک پرواز 10 ساعته است.” در حالی که بیشتر مردم یک ساعت بیشتر در فروشگاه های مواد غذایی نمی گذرانند. »

همچنین ، هر دو مطالعه فقط یک جنبه از برنامه سفر را تجزیه و تحلیل می کند – خطر موجود در هواپیما. هیچ یک از آنها خطرات مرتبط با سفر هوایی ، مانند رسیدن به فرودگاه یا انتظار برای خطوط امنیتی را در نظر نگرفتند. و کارشناسان بهداشت عمومی می گویند این فعالیت ها فرصت هایی را برای قرار گرفتن در معرض COVID ایجاد می کند.

لیزا لی ، کارمند سابق CDC و معاون معاون تحقیقات و نوآوری در ویرجینیا تک گفت: “تعامل زیادی بین ورود شما به فرودگاه و سوار شدن وجود دارد.”

و در حالی که وو گفت كه او موافقت كرده است كه كابین خلبان احتمالاً از سایر محیط ها ایمن تر است ، با درصد بالایی از COVID-19 در جوامع ایالات متحده ، “بدون تردید مردم هنگام بیماری پرواز می كنند ، خواه این می دانم یا نه. “

به گفته انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی ، داده دیگری که توسط این شرکت هواپیمایی تبلیغ شده این است که از حدود 1.2 میلیارد نفر که تاکنون در سال 2020 پرواز کرده اند ، تنها 44 مورد COVID-19 مربوط به سفرهای هوایی است. ، یک گروه تجارت جهانی.

کارشناسان می گویند ، اما این تعداد فقط گزارشات موارد منتشر شده در ادبیات دانشگاهی را نشان می دهد و بعید است تصویر واقعی مربوط به تعداد موارد COVID مربوط به پروازها را به تصویر بکشد.

وو گفت: “اثبات اینکه آیا پس از سفر بیمار شده اید ، جایی که دقیقاً در آن قرار گرفته اید بسیار دشوار است.”

این تعداد کم ممکن است در نتیجه ناهماهنگی سیستمی در ردیابی تماس بعد از مسافرت شخص مبتلا به COVID-19 با پرواز باشد. در مورد اخیر ، خانمی که به ویروس کرونا مبتلا شده بود ، در پرواز فوت کرد و مسافران هم از قرار گرفتن در معرض آن مطلع نشدند.

لی ، کارمند سابق CDC ، گفت: این ممکن است به دلیل سیستم بهداشت عمومی غیرمتمرکز باشد که ایالات متحده دارد ، زیرا پیگیری تماس از طریق بخش های بهداشتی ایالتی و محلی انجام می شود. لی گفت ، CDC برای کمک به ردیابی تماس ها فقط در صورت وجود یک سفر بین ایالتی مداخله خواهد کرد که احتمالاً در طول پرواز وجود دارد ، اما در طی همه گیر شدن بیماری آژانس “به طور مداوم نسبت به گذشته موثر نبوده است.”

“فرض کنید یک مورد COVID در پرواز وجود دارد. سوال این است که چه کسی باید با این مسئله مقابله کند؟ کشوری که [the flight] شروع شده در؟ که تمام شد؟ CDC؟ لی مشخص نیست.

الان وقت پرواز است؟

اکثر شرکت های هواپیمایی علاوه بر نیاز به ماسک ، موارد ایمنی مانند درخواست از مسافران برای تکمیل پرسشنامه های بهداشتی ، بهبود تمیز کردن هواپیما ، کاهش تعامل بین اعضای خدمه و مسافران و نصب ایستگاه های پلکسی گلاس و اعلام حضور بدون تماس در میزهای خدمات را نیز در نظر گرفته اند.

اما بسیاری از تلاش های دیگر مانند قول مسدود کردن صندلی های میانی عقب نشینی کرده اند. یونایتد با اجازه دادن به جای خالی وسط بین مشتریان در اواخر ماه مه ، سیاست فاصله اجتماعی خود را راحت کرد ، اگرچه قبلا شکایات مشتریان در مورد پروازهای کامل وجود داشت. خطوط هوایی آمریكا در ماه جولای مانع از حضور هافبك ها شد. سایر شرکتهای هواپیمایی قصد دارند بعد از شکرگذاری شلوغی را پر کنند ، در حالی که جنوب غربی عمل مسدود کردن متوسط ​​صندلی ها را از اول دسامبر متوقف می کند و JetBlue قصد دارد ظرفیت را به 85 درصد در 2 دسامبر افزایش دهد. در ماه ژانویه ، هواپیمایی آلاسکا قصد دارد مانع از خط هافبک را متوقف کند و JetBlue با تمام قدرت پرواز خواهد کرد. دلتا این هفته اعلام کرد که مسدود کردن صندلی وسط را تا 30 مارس ادامه خواهد داد.

رابرت مان ، تحلیلگر هواپیمایی گفت: این تغییر سیاست نتیجه کمبود پول شرکت های هواپیمایی است. همچنین منعکس کننده تقاضای روزافزون مصرف کنندگان است ، که به طور فزاینده ای راحت تر سفر می کنند ، به ویژه هنگامی که مجالس تعطیلات دعوت می شود.

مان گفت: “خالی نگه داشتن میانه زمین آسان بود وقتی تقاضای زیادی وجود نداشت.”

در عوض ، آنها امیدوارند که خدمات جدید دوره COVID ترس مسافران را برطرف کند.

آمریکایی ها ، یونایتد ، آلاسکا و هاوایی و غیره ، نوعی آزمایش پیش آزمون COVID را برای مشتریانی که به هاوایی یا مقصد خاص خارجی سفر می کنند ، ارائه می دهند که در هنگام ورود به آزمایش منفی یا قرنطینه نیز نیاز دارند. JetBlue اخیراً با یک شرکت برای ارائه آزمایشات COVID در خانه همکاری کرده است که نتایج سریع را برای مسافران به آروبا ارائه می دهد.

شرکت های هواپیمایی احتمالاً طی چند ماه آینده قابلیت آزمایش COVID خود را قبل از پرواز گسترش می دهند. مان گفت: “این بعد جدید رقابت هواپیمایی است.”

اما آیا این بعد جدیدی از ایمنی سفر است؟

Emory’s Wu گفت اگر مسافرت با هواپیما باشید و مسافران هنگام تصمیم گیری برای تعطیلات به خانه خود در مقایسه با سالهای گذشته ، آستانه بالاتری داشته باشند خطر عفونت ویروس کرونا وجود دارد.

سرانجام ، موارد COVID در سراسر کشور در حال افزایش است.

وو گفت: “من فکر می کنم هر چه تعداد افراد در فرودگاه ها کمتر باشد ، ترافیک کمتر در کل کشور به ما در کنترل همه گیر کمک می کند.” “ما نگران هستیم که با سردتر شدن هوا اوضاع بدتر شود.”

برای اخبار بیشتر ، Medscape را در فیس بوک دنبال کنید ، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب.



[ad_2]

منبع: ketabche-online.ir