[ad_1]

Crowdfunding به عنوان وسیله ای برای کمک به بیماران در تأمین بودجه درمان سرطان تکامل یافته است ، اما یک مطالعه جدید نشان داده است که این روش به سمت افرادی که از نظر اقتصادی – اجتماعی بالاتری هستند انحراف دارد.

این بزرگترین نمونه گزارش شده از کمپین های سرمایه گذاری جمعی در ایالات متحده برای سرطان تا به امروز است. در مجموع 144،061 مبارزات در این تجزیه و تحلیل گنجانده شده است.

آنها دریافتند که کمپین های تأمین مالی سرمایه بیشترین درآمد را در صورت حضور در مناطق جغرافیایی با وضعیت اقتصادی – اجتماعی بالاتر و زمانی که “سواد اینترنتی” کافی برای توصیف بیمار شایسته کمک مالی وجود دارد ، جمع می کنند.

آنها افزودند: “این یافته ها حاکی از آن است که اتکا به سرمایه گذاری جمعی برای دستیابی به ثروت بین فردی و تسلط بر خود بازاریابی دیجیتال می تواند به طور نامتناسبی برای افراد دارای مزیت اقتصادی – اجتماعی موجود سودمند باشد.”

آنها یادآوری می کنند که به نوبه خود ، این می تواند اختلافات موجود در وضعیت اقتصادی – اجتماعی را تشدید کرده و افرادی را که بیشتر در معرض خطر سمیت مالی هستند ، به حاشیه براند.

این مطالعه در تاریخ 3 دسامبر به صورت آنلاین منتشر شد شبکه جاما باز است.

دکتر S. یوسف ظفر از انستیتوی سرطان دوک و مرکز سیاست بهداشت دوک-مارگولیس ، دورهام ، کارولینای شمالی ، گفت: “شاید سیستم عامل های تأمین مالی جمعی نشان دهنده وضعیت ارائه مراقبت های بهداشتی مدرن در ایالات متحده است.” در نسخه همراه.

حتی در میان سخاوت ، ما با اختلاف فزاینده ای بین کسانی که نداریم و کسانی که حتی کمتر هم هستند ، روبرو می شویم.
دکتر س. یوسف ظفر

وی نوشت: “ما در کشوری زندگی می کنیم که برخی از بیماران مجبورند هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را تأمین کنند و حتی در میان سخاوت ، با اختلافات فزاینده ای بین افرادی که این کار را نمی کنند و کسانی که حتی کمتر هم دارند مواجه هستیم.”

از اینجا کجا برویم؟

با ادامه افزایش مراقبت های بهداشتی و هزینه های جیبی ، سرمایه گذاری جمعی به عنوان وسیله ای برای حمایت از تأمین مالی مراقبت های بهداشتی ، به طور فزاینده ای رایج شده است. براساس تحقیقی که سال گذشته منتشر شد ، برای بیماران سرطانی ، قبض های پرداخت نشده پزشکی بیشترین نیاز در کمپین های تأمین مالی گسترده است. این تجزیه و تحلیل که بیش از 1000 کمپین را مورد ارزیابی قرار داد ، نشان داد که 41٪ شکایات برای پرداخت صورتحساب های پزشکی و همچنین یک چهارم کمک های مالی برای پرداخت هزینه های سفر پزشکی درخواست می کنند.

ظفر در سرمقاله خود هشدار داد ، گرچه به نظر می رسد کمپین های تأمین مالی جمعی وسیله ای بی خطر برای کاهش بار مالی مرتبط با درمان باشد ، اما شواهد فزاینده ای درباره آسیب احتمالی این کمپین ها وجود دارد.

وی نوشت: “این خسارات شامل حساب های جعلی ، از بین رفتن رازداری و جمع آوری کمک مالی برای مداخلات اثبات نشده” است. مطالعه حاضر با نشان دادن سوگیری اقتصادی-اجتماعی در جمع آوری کمکهای مالی لیست را تکمیل می کند.

ظفر می گوید ، بنابراین سوال این است که من از کجا می توانم بروم؟ هزینه های درمان سرطان – و به همراه آن بار مالی بیمار – همچنان افزایش می یابد. وی نوشت: “بیش از احتمال وجود دارد كه بیماران و خانواده ها به دنبال منابع جایگزین كمك مالی ، از جمله كمك های مالی گسترده باشند” و از دسترسی بیماران نیازمند به این منابع جلوگیری شود.

به جای محدود کردن دسترسی ، باید س importantالات مهمی از سیستم عامل های تأمین مالی جمعی پرسیده شود ، از قبیل اینکه چطور کمپین ها با بالاترین استانداردها انجام می شوند تا اطمینان حاصل شود که آنها تأیید شده اند و چگونه سیستم عامل ها از تحت پوشش قرار دادن کمپین ها و منابع مالی اطمینان حاصل می کنند. توزیع عادلانه؟

موفقیت بزرگتر با موقعیت اقتصادی – اجتماعی بالاتر

در مطالعه حاضر ، الیزابت آر. سیلور ، لیسانس از مرکز پزشکی دانشگاه کلمبیا در اروینگ ، نیویورک و همکارانش مقطع تبلیغات سرمایه گذاری جمعی را در ایالات متحده بین سال های 2010 و 2019 تجزیه و تحلیل کردند.

این تیم تفاوت قابل توجهی در مبالغ جمع آوری شده توسط آنچه نویسندگان “شاخص محرومیت محله” خوانده اند ، یافت. در محروم ترین محله ها ، متوسط ​​مبلغ جمع آوری شده 7402،94 دلار است (میانگین هدف 12184،61 دلار است). برای محله های نیازمند ، متوسط ​​مبلغ جمع شده 4857.87 دلار است (میانگین هدف 9،797،49 دلار است). تفاوت بین چهار چهارم قابل توجه بود (پ <.001).

در یک تجزیه و تحلیل چند متغیره ، نویسندگان دریافتند که کمپین هایی که به گرمی ذینفع اشاره داشتند ، به میزان قابل توجهی بیشتر از آنهایی که هزینه نمی کردند ، سرمایه جمع می کردند ، اما رابطه بین مبلغ جمع شده و سپاسگذاری قابل توجه نبود. نویسندگان خاطرنشان می کنند که کمپین هایی که به استقلال ذینفع اشاره می کنند نیز بیشتر از آنهایی که نیستند ، سرمایه جمع می کنند.

جزئیات بیشتر در مورد نیازهای انسان با جمع آوری مقدار بیشتری همراه بود ، همچنین کمپین هایی با ذکر نوع سرطان ، نوع درمان ، بیمه یا هزینه های جیبی. نویسندگان خاطرنشان کردند ، کمپین هایی که به شجاعت بیمار اشاره می کنند یا از استعاره های نظامی استفاده می کنند ، به طور قابل توجهی بیش از افراد غیر بیمار جمع می کنند.

نویسندگان این تحقیق هیچ گونه روابط مالی را فاش نمی کنند. ظفر در هیئت های مشاوره AIM Specialty Health ، Vivor ، LLC (بدون جبران خسارت) و SamFund (بدون جبران خسارت) و در هیئت مدیره بنیاد دسترسی به خانواده (بدون جبران خسارت) و Copernicus-WCG IRB خدمت کرده است. وی بودجه تحقیقاتی را از موسسه ملی بهداشت و AstraZeneca دریافت کرده و به RTI ، McKesson ، Discern LLC و Quintiles Corporation مشاوره داده است. شوهرش در آزمایشگاه های شاتاک استخدام شده است.

JAMA Netw Open. منتشر شده در اینترنت در تاریخ 3 دسامبر سال 2020. متن کامل ، ویرایش

برای کسب اطلاعات بیشتر از Medscape Oncology ، با ما همراه باشید توییتر و فیس بوک



[ad_2]

منبع: ketabche-online.ir